|
Diskant stået af? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Boble86 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2015 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Maj-2015 kl. 12:38 |
Hej alle.
Jeg har et lille herrerum ned i kælderen hvor jeg har mit "store anlæg" stående til fodboldaftnerne osv. Ydermere er det også der jeg går ned, når jeg trænger til at høre høj musik. I mine fronthøjttalere som er nogle ældre sataner af mærket Energy Connoiseur C-4, bemærkede jeg i dag, at der i nogle af numrene jeg hørte, kom en lille summen fra diskanten i den højre højtaler, og det var kun i nogle dele af nogle af numrene, ellers lyder den som sådan helt fin, men den summen irriterede mig grænseløst! Prøvede at sætte min højre baghøjtaler til i stedet for, som er en Eltax Concept 400, og der var der ingen summen. Er diskanten smuttede i min Energy højtaler? |
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at bytte rundt på de to front højtalere, og lyt om mislyden følger højtaleren.
|
|
![]() |
|
Boble86 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2015 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøver jeg lige imorgen. Er på vej på job.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |