|
3+ døve fortæller |
Besvar |
Forfatter | |
peterhansen1982
Guld medlem Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 689 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Maj-2015 kl. 18:17 |
Hej kloge folk på recordere. Er der andre der har "problemer" med how i met your mother på 3+. Ved ikke hvorfor men nu har vi her en dansk kommentator på når der sker noget uden snak som om de fortæller for blinde hvad der er. Dette er jo fedt nok man laver for dem der har behov men vi undværer altså helst her. Vi har parknet som leverandør mellem pakke og et samsung hu750. HJÆLP driver os til vanvid
|
|
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er synstolkning til blinde, og altså ikke døve.
Syntes det er en super service til de der er blinde.
|
|
peterhansen1982
Guld medlem Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 689 |
Funktioner
Tak(0)
|
ja gik hurtigt. Også skrevet blinde i beskrivelse. Ingen tvivl om det er super fedt men man skal selv kunne vælge on / off lige som tekster på danske programmer txt 399 ikke pålægges |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kunne forestille mig, at det som på mit er under lyd indstillinger det det deaktiveres. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |