|
Søger Blu-ray inlay til The Getaway |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Online Point: 24790 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-April-2015 kl. 12:15 |
|
Jeg har på et tidspunkt, købt filmen Bullit, men fra Frankrig. Så på coveret hedder den Le Guet -Apens. Så ville høre om, der ikke er en her, som har den engelske eller danske udgave, som kunne sende mig et kopi af coveret?
Edit: Det var filmen The Getaway.
![]() Redigeret af Flemming Larsen - 07-April-2015 kl. 21:26 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
http://mrcovers.com/tim/blu/150dpi/BullittBlurayCoverBunnyDojo.jpg
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Online Point: 24790 |
|
Hvor er dette fra? Jeg har prøvet at få virus engang, ved at hente et cover.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19566 |
|
En jpg fil indeholder ikke virus.
Klaus |
||
![]() |
||
|
Det var ihvertfald efter jeg var derinde. Så derfor kommer jeg ikke disse steder.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Kosire ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Februar-2013 Status: Offline Point: 125 |
|
Mirror: http://i.imgur.com/Fm2Qton.jpg (hvis du altså tør besøge imgur.com... ![]() |
||
![]() |
||
|
Ha ha, den var sjov.
![]() ![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Nå, men jeg har fået udskrevet det nu. Og takker for hjælpen.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
|
Er der nogen trix man skal kende hvis man vil søge efter andre covers hos imgur? Jeg kan ikke engang søge Bullitt frem (men selvfølgelig få den via linket, men der er andre jeg søger efter)?
|
||
mvh Infinity
|
||
![]() |
||
|
Shit, det er jo slet ikke Bullit jeg har, men Getaway.
![]() ![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Ha ha, du må til at lære fransk Flemming
![]() |
||
![]() |
||
|
Det tvivler jeg på. Jeg gider ikke, at skulle gå rundt med en frø i munden..
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |