|
Streger hjælp |
Besvar |
Forfatter | |
Falke36
Ny bruger Oprettet: 13-December-2014 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-Maj-2015 kl. 09:33 |
Har lige skiftet pære i min Benq w6000 og nu er den begyndt have have lodrette streger på billedet indover selv billedet
har jeg glemt at fjenre noget eller er det en fejl i maskinen Redigeret af Falke36 - 31-Maj-2015 kl. 10:17 |
|
dr gonzo
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det ser godt nok mærkeligt ud. Hvis du ikke kan få det til at forsvinde, så prøv i "Advanced Setup Menu" at vælge "reset all settings". Du skal være opmærksom på, at når du gør det, bliver projektoren gendannet til fabriksindstillinger og alle de settings du har gemt på den forsvinder.
Hvis stregerne stadig er der, efter denne manøvre, vil mit bud være, at fejlen er fysisk. Du er muligvis kommet til, at skubbe lidt til noget af den optiske indmad, og hvis det er tilfældet, skal den en tur på værkstedet for at blive fikset. |
|
Falke36
Ny bruger Oprettet: 13-December-2014 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det hjalp da jeg spændte den skrue der kan hæve og sænke huset
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |