recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer ned Cromecast
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer ned Cromecast

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Razz77 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Razz77 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer ned Cromecast
    Sendt: 03-Juni-2015 kl. 09:46
Efter at have sat cromecasten op fungerede den fint på vores gamle fjernsyn i soveværelset.

Men første gang vi skulle bruge den - lyste cromecasten rødt og telefonen kan ikke finde den. 

What to do?

Måske et dumt spørgsmål - men man skal vel ikke tænde for den?  Har prøvet at tag strømmen, tag den ud og ind af hdmi indgangen som crome appen forslår men uden held.

Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2015 kl. 10:08
Hej
Den tænder selv, hvis du har sat usb stikket i :)
Den virkede da i skulle sætte den op, men der afprøvede i den vel også ?
Sidder den i samme TV ?
Til top
Razz77 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Razz77 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2015 kl. 10:48
Jo den fungerede fint da jeg satte den op (både på netflix og viasat).  

Og den har kun siddet i samme tv hele tiden. 

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2015 kl. 10:59
Tænd tv'et og hold så knappen nede på Chromcasten i mindst 10 sec. Så er den tilbage til Fabriksindstillingerne, hvis det ikke hjælper, så skal den byttes
Til top
Razz77 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Razz77 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2015 kl. 13:22
OK.  Jeg tænker om der kan være en fejl på hdmi stikket på det gamle Philips fjernsyn som gør at cromecasten ikke registrere at nu sidder den i et fjernsyn og den skal være "aktiv".

Når andre har cromecast på standby lyser den så rødt eller hvidt?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2015 kl. 13:32
Har du ikek et andet TV du kan prøve den i
Til top
Razz77 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Razz77 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2015 kl. 13:41
Jo, men det er skruet op på væggen, så hdmi er ikke lige til at komme til.

Men jeg må nok bide i det sure æble og prøve i aften...
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2015 kl. 14:43
Oprindeligt skrevet af Razz77 Razz77 skrev:

Jo, men det er skruet op på væggen, så hdmi er ikke lige til at komme til.

Men jeg må nok bide i det sure æble og prøve i aften...
Har du ikke en receiver med ledig eller lettere tilgængelig HDMI input port?
Her skal den også virke.

Mvh. JørgenT
Til top
Razz77 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Razz77 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2015 kl. 08:38
Nu har jeg prøvet på den andet fjernsyn - og der sker heller ikke noget. Så den ryger retur.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu