|
Problemer ned Cromecast |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Razz77 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Juni-2015 kl. 09:46 |
Efter at have sat cromecasten op fungerede den fint på vores gamle fjernsyn i soveværelset.
Men første gang vi skulle bruge den - lyste cromecasten rødt og telefonen kan ikke finde den. What to do? Måske et dumt spørgsmål - men man skal vel ikke tænde for den? Har prøvet at tag strømmen, tag den ud og ind af hdmi indgangen som crome appen forslår men uden held. |
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Den tænder selv, hvis du har sat usb stikket i :) Den virkede da i skulle sætte den op, men der afprøvede i den vel også ? Sidder den i samme TV ? |
|
![]() |
|
Razz77 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
Jo den fungerede fint da jeg satte den op (både på netflix og viasat).
Og den har kun siddet i samme tv hele tiden. |
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Tænd tv'et og hold så knappen nede på Chromcasten i mindst 10 sec. Så er den tilbage til Fabriksindstillingerne, hvis det ikke hjælper, så skal den byttes
|
|
![]() |
|
OK. Jeg tænker om der kan være en fejl på hdmi stikket på det gamle Philips fjernsyn som gør at cromecasten ikke registrere at nu sidder den i et fjernsyn og den skal være "aktiv".
Når andre har cromecast på standby lyser den så rødt eller hvidt?
|
|
![]() |
|
Har du ikek et andet TV du kan prøve den i
|
|
![]() |
|
Jo, men det er skruet op på væggen, så hdmi er ikke lige til at komme til.
Men jeg må nok bide i det sure æble og prøve i aften...
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5357 |
Her skal den også virke. Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Nu har jeg prøvet på den andet fjernsyn - og der sker heller ikke noget. Så den ryger retur.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |