|
LG55ub820v eller Panasonic AS640? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1056 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Juni-2015 kl. 17:22 |
|
Jeg kigger meget på disse 2... Hvad siger eksperterne herinde?
Fordel ved LG tænker jeg er Netflix i 4K... Men er det noget værd sammenlignet med billedkvaliteten på Pana'en? Meget i tvivl... Redigeret af Rolf Lemmike - 03-Juni-2015 kl. 17:22 |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7188 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvad vægter mest ?
4k. Eller billedet. Panasonic vinder nok med en smule i rå billedkvallitet |
||
![]() |
||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1056 |
|
Det er netop der jeg er i tvivl... Jeg ved sgu ikke om man er lidt mere fremtidssikret med LG?
Og er det kun en smule bedre billede? For så bliver det LG. Står til 6999,- i bilka i dag. |
||
![]() |
||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
|
Her finder du den største test lige nu.
http://bomagasinet.dk/fladskaerm-test-de-bedste-fladskaerme/ |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
||
|
Who dares wins... Jeg tager en chance og prøver LG...
|
||
![]() |
||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
|
Du behøver ikke tage en chance. Lån og prøv apparatet i 14 dage og få ret til at få pengene retur. Så er du bedre garderet og mere sikker. Det har jeg gjort flere gange hos Elgiganten
|
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Ja, hvis man er fuldstændig med seriøsitet, så skal man endelig følge den artikel! M.v.h.
|
||
![]() |
||
|
Ja, jeg vil sige tak for rådene til Bent, men denne "test-serie", var ikke noget der havde indflydelse på noget valg... Jeg købte det på bilka.dk, de har 30 dages returret. /Rolf |
||
![]() |
||
|
Super Rolf. Så kan du selv teste det i ro og mag. Jeg glæder mig til at høre om din afprøvning og levering.
Ps. Hvorfor valgte du i grunden ikke Panasonic modellen? |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
||
|
UHD, og dermed mulighed for NetFlix 4K.
|
||
![]() |
||
zakdk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2006 Sted: dk Status: Offline Point: 166 |
|
Panasonic AS640
|
||
VU+SOLO2-Panasonic Viera TX-55AS640E/,Q Acoustics 2020,2010, 2000C-BK sub XLS200-DF MK2/SD-40Bose Ipod Speaker/Ipod Classic/
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |