|
Itunes købe film, låst? |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Juni-2015 kl. 12:27 |
Jeg har en film købt på iTunes, tilsyneladende er den "låst", så den kun kan afspilles, hvis jeg har åben forbindelse via mit login.
Et bud på en mediaplayer til windows pc? Og kopierings- eller konverteringsmulighed?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er ikke meget filmkøb, når både film og undertekster er låst til iTunes og computer. Så bud er åbne.
![]() |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6682 |
Film fra iTunes kan også ses på Apple tv,
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Jeg har pt. ikke apple tv - men jeg forventer en vis åbenhed, når det er en købt film!
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8644 |
Sådan er filmbranchen ikke skruet sammen.
|
|
![]() |
|
Jeg kan nu forstå, at M4V, slet ikke er et åben system - på trods af reklamering af køb på iTunes, så er der absolut intet, der beskriver noget om låste film via M4V.
Jeg har dog fundet noget om M4V på andre sider. Jeg ved ikke om det er det samme, som gør sig gældende med Googles filmkøb? |
|
![]() |
|
Åbenhed, inden køb, kan man vel forvente? Ellers er det en skjult dagsorden med de "såkaldte" køb! Jeg skal nok afholde mig i fremtiden fra at "købe" iTunes' såkaldte køb! Spændende er det, hvordan de vil klare sig i fremtiden, nu hvor Nordisk Film har planer om at begynde filmkøb af gamle danske film på iTunes - de vil sikkert også blive "låst"!?
Redigeret af tonice25 - 03-Juni-2015 kl. 14:37 |
|
![]() |
|
pinkytk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2007 Status: Offline Point: 101 |
Hvis du tror det er anderledes med de andre steder du kan købe film online, så bliver du nok skuffet.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6682 |
Jeg kan god spille købte film med QuicktimePlayer på Mac. Der står her hvad kravene er:
Hvis din computer ikke opfylder alle ovenstående krav, er det ikke muligt at købe, leje eller se HD-materiale i 1080p fra iTunes Store. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Husk lige at du har 14 dages fortrydelsesret.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Jeg kan tildels se min KØBTE film fra iTunes - men jeg kan ikke tage den med mig, uden først at installere og have åben login via iTunes på en anden computer.
|
|
![]() |
|
Gælder det også, når filmen er "brugt"? Pengene er også hævet på min netbank konto.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |