|
K: PCI-E Sata controller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Juni-2015 kl. 15:35 |
står og mangler en Sata controller til et project
har tidligere haft brugt en Asus U3S6 som desvære er kaput, så lad mig høre hvad i har |
|
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har sådan en jeg kun har brugt samlet i et par timer. original med alt til
Asus. U3S6 ![]() Redigeret af jugglerq - 02-Juni-2015 kl. 17:30 |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
og prisen ?
|
|
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
jeg sælger den ikke for mindre end 200.-
Redigeret af jugglerq - 02-Juni-2015 kl. 19:57 |
|
![]() |
|
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
Må det være raid?
|
|
![]() |
|
jugglerq: tænker lige over det
karlshoj: det må det godt, det er bare noget jeg ikke vil betale ekstra for da jeg ikke skal bruge den til raid |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |