|
Husråd til billedeindstilling (PanaAS640) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pongolle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Juni-2015 kl. 00:42 |
Så har jeg endelig fået min Panasonic AS640 hjem, det tegner godt! :)
På mit gamle Panasonic Plasma, kørte jeg (selvfølgelig) Biograf indstilling som standard, da jeg mener, det giver den mest realistiske og rolige billedegengivelse. Jeg fik det også kalibreret af af CSN teknik for mange år siden, pengene er dog ikke til dette pt, så er der nogle råd, noget jeg selv kan gå ind og justere, som vil gavne billedet? Syntes jeg faldt over noget på et tidspunkt, man kunne slå fra/til, som ville hjælpe, men kan ik huske, hvad, det var :) Mvh...
|
|
![]() |
|
gadeberg87 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 145 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Panasonic Tx-P42V10E, Xbox 360, Dune HD D1, Yamaha RX-V 671, DLS D3, Harmony One, Synology DS209
|
|
![]() |
|
Monsterslam ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Flatpanels test er af AS600. Selvom Flatpanels skriver at det skulle bruge samme panel, som AS640, så kan der godt være forskel på panel og elektronik. Derfor bør man benytte AV Forums indstillinger. M.v.h.
|
|
![]() |
|
zakdk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2006 Sted: dk Status: Offline Point: 166 |
Normal indstilling passe fint til mig !!!
|
|
VU+SOLO2-Panasonic Viera TX-55AS640E/,Q Acoustics 2020,2010, 2000C-BK sub XLS200-DF MK2/SD-40Bose Ipod Speaker/Ipod Classic/
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |