|
Soundtaxi defekt - alternativ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Juni-2015 kl. 11:02 |
Jeg har nu gennem næsten tre år brugt det, opdateret det løbende, men nu kan jeg pludselig ikke bruge det mere. Det melder konstant fejl! Jeg har gennemprøvet programmet med en stor del CD'er, uden held.
Derimod er Clone CD er ok. Men da jeg hellere vil rippe på den anden måde, så modtager jeg gerne hjælp eller alternative bud?
Redigeret af tonice25 - 04-Juni-2015 kl. 11:03 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det her bedre og mere sikkert at bruge? Se: http://www.tunebite.dk/
|
|
![]() |
|
Ingen bud?
![]() |
|
![]() |
|
Her lige en opdatering:
Det ser ud til at være et isoleret problem med visse af mine CD'er - Jeg mener der blev produceret CD'er i begyndelse af 00'er som var stærkt omdiskuteret, at de havde en særlig kodning - om det er det, der er skyld i min rip problem ved jeg ikke? Men den lille stak er nu blevet lagt til side. Men nogle må godt komme med bud, der kan hjælpe?
![]() |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Tunebite virker upåklageligt.
|
|
![]() |
|
Jeg har kigget lidt på Tunebite - det ser lidt mere teknisk avanceret ud end Soundtaxi. Men Tunebite overvejer jeg lidt. Men en håndfuld CD'er vil sikkert altid give nogle rip problemer.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |