recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mobil hotspot
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mobil hotspot

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sd2100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 309
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sd2100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mobil hotspot
    Sendt: 04-Juni-2015 kl. 09:21
Jeg bruger en ældre HTC mobil som hotspot i sommerhuset (Oister abb.). Det fungere faktisk fint at streame Netflix til en Ipad og almindelig internetsurfing. Men, hver ca. 20 min, mister den forbindelsen til internettet. Så skal jeg lige hen til telefonen og pille lidt ved den. Ret irriterende. 

Jeg kan ikke se, at telefonen har en timeoutfunktionen, men det har den måske? Eller er det noget med mit abb. Jeg er langt fra dataloftet. Er der nogen, der måske har en forklaring?
Til top
Balduric Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Balduric Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2015 kl. 10:05
Det kan meget let være din udbyder der har en begrænsning på der. Havde selv oplevet samme problem tidligere. Men har i dag Telia erhvervs abb. og der oplever jeg ikke den smider forbindelsen. Det er ganskevist på iPhone og iPad jeg har brugt det - men tror ikke det er din telefon der sætter begrænsningen.

mvh
Allan
Til top
sd2100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 309
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sd2100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2015 kl. 10:22
Oprindeligt skrevet af Balduric Balduric skrev:

Det kan meget let være din udbyder der har en begrænsning på der. Havde selv oplevet samme problem tidligere. Men har i dag Telia erhvervs abb. og der oplever jeg ikke den smider forbindelsen. Det er ganskevist på iPhone og iPad jeg har brugt det - men tror ikke det er din telefon der sætter begrænsningen.

mvh
Allan
Tak for svar. Har lige været inde på min konto hos Oister, man kan ikke se noget sted, om det evt. kan ændres. Irriterende er det sgu :-(.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2015 kl. 10:37
Oister har opgraderet alle abb til 4G ub. Prøv med en 4G tlf.

Redigeret af Kampus - 04-Juni-2015 kl. 10:38
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2015 kl. 11:50
Desværre gælder det ikke for deres abonnent med mobilt internet.

Der skal man betale ekstra for at få 4g.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu