|
Suoer Mario på PS3?? |
Besvar |
Forfatter | |
JaAndersen
Guld medlem Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 804 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-Maj-2015 kl. 17:51 |
Er det muligt at få spil i stil med Supermario til Wii til en PS3?
Det skal være et af de "gammeldags" flade 2D spil Har prøver Rayman - men det fanger ikke rigtig :-( Bliver helt "køresyg" af 3D spil, deværre
|
|
Enerneslo
Bruger Oprettet: 17-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
Funktioner
Tak(0)
|
LittleBigPlanet 1 & 2 ville være et ok bud.
|
|
JaAndersen
Funktioner
Tak(0)
|
Tak
Dem vil jeg lige prøve at låne på biblioteket - fantastisk man sådan kan teste dem "gratis" :-)
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Funktioner
Tak(0)
|
ved ikke om det kan bruges, men har faktisk hygget mig en del med the unfinished swan og gianna sisters
|
|
JaAndersen
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for forslag - desværre kan jeg ikke finde dem på biblioteket eller i dba :-(
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Funktioner
Tak(0)
|
H r fundet dem i ps-store. Jeg har ps+ og har fået dem begge gratis der. Unfinshed Sean er gratis pt. Det er giana sigters ikke. Men koster nok ikke alverden.
|
|
meyhoff
Bruger Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Sweden Status: Offline Point: 107 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ta et kig på Oddworld, er ganske skægt.
|
|
Meyhoff
Sony KD-55X8505 Sony RHT-G900 Sony PS3/PS4/PSVITA Surface Pro 7+ i7 256GB Apple iPhone Xr |
|
JaAndersen
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for alle de gode forslag - jeg har lige lånt Little Big Planet på biblioteket, så starter med det :-)
Magter ikke at have alt for mange nye spil da jeg så kun gider spille det sidste jeg prøver :-( Men jeg gemmer alle forslagene og ser frem til at spille flere af titlerne Forslag modtages forsat med tak
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |