|
S: NYT Bakkamera til bilen 400,- |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jakob_joh ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2014 Sted: København, DK Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Maj-2015 kl. 14:18 |
Hej.
Jeg har et sæt bakkamera med 4,3" TFT Skærm til bilen liggende ubrugt på hylden, det har aldrig været monteret eller for den sags skyld pakket ud af kassen. Det er denne model: http://olietryk.dk/biltilbehor/bakkamera.html Hvis jeg kan få 400,- for det er jeg glad! Henvendelse på mail: jakob_mj@yahoo.dk Redigeret af jakob_joh - 24-Maj-2015 kl. 14:19 |
|
![]() |
|
jakob_joh ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2014 Sted: København, DK Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nogen der vil gi' 300,- i en hurtig handel?
;-) |
|
![]() |
|
Ole_M ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 417 |
Altså hallo.....hvad bliver det næste.
Folk der sætter deres udskidte Toyota til salg herinde 😄 |
|
![]() |
|
Timeguardian ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
Det er vel ikke værre, end folk der sætter biograf-stole til salg. Det her er da i det mindste elektronik, hvor det andet bare er møbler. |
|
![]() |
|
jackyl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 192 |
Ja jeg forstår sgu heller ikke problemet der er jo ligefrem et forum for Navigation og Carfi herinde.
|
|
allan
|
|
![]() |
|
Solgt og afhentet i weekenden, så den er fin..
Beklager hvis jeg har fornærmet nogen med annoncen, det var sådan set ikke meningen! Så vidt jeg kan se er der da vist heller ikke nogen retningslinier der er overtrådt..? |
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
tror ikke du har fornærmet nogen, som du selv skriver så er der ingen regler for hvad der kan sættes til salg herinde :-)
Man bør måske bare nøjes med at læse de opslag man kan have interesse i
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |