recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV2 News
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV2 News

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
truntemus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér truntemus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV2 News
    Sendt: 05-Juni-2015 kl. 17:05
Jeg synes godt nok billed kvaliteten af TV2 News er meget ringe, det er ikke signal styrken jeg tænker på men når du ser på menneskerne ser de meget unaturlige ud som om at billedet er komprimeret meget så huden bliver ensfarvet. Dette synes jeg går igen hos alle jeg har set TV2 news fra på yousee og ekstra meget når det er TDC TV. Har i nogen ide om hvor meget signalet er komprimeret i forhold til alm TV2 SD ved godt at TV2 News ikke er i HD.
Til top
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2015 kl. 18:19
Jeg har tit tænkt det samme.

Er det ikke bare fordi vi er blevet vant til HD? (Og kommer den aldrig i HD?)
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2015 kl. 19:08
Hvordan er jeres billedindstillinger, på jeres TV? Har i justeret på dem?

M.v.h.
Til top
truntemus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-April-2009
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér truntemus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2015 kl. 19:17
Alle andre kanaler står fint og det er ikke kun hos mig men faktisk alle jeg ser TV2 news hos at jeg synes billed kvaliteten er dårlig
Til top
kcaroe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kcaroe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2015 kl. 14:15
News er altid blevet sendt i ringe kvalitet i lighed med DR2. Har haft Stofa, Yousee og har nu Waoo.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu