recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Soundtaxi defekt - alternativ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Soundtaxi defekt - alternativ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Soundtaxi defekt - alternativ?
    Sendt: 04-Juni-2015 kl. 11:02
Jeg har nu gennem næsten tre år brugt det, opdateret det løbende, men nu kan jeg pludselig ikke bruge det mere. Det melder konstant fejl! Jeg har gennemprøvet programmet med en stor del CD'er, uden held.

Derimod er Clone CD er ok. 

Men da jeg hellere vil rippe på den anden måde, så modtager jeg gerne hjælp eller alternative bud? 

Redigeret af tonice25 - 04-Juni-2015 kl. 11:03
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2015 kl. 11:37
Er det her bedre og mere sikkert at bruge?
Se: http://www.tunebite.dk/ 
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2015 kl. 20:32
Ingen bud? Smile
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2015 kl. 13:01
Her lige en opdatering: 
Det ser ud til at være et isoleret problem med visse af mine CD'er - Jeg mener der blev produceret CD'er i begyndelse af 00'er som var stærkt omdiskuteret, at de havde en særlig kodning - om det er det, der er skyld i min rip problem ved jeg ikke?
Men den lille stak er nu blevet lagt til side.

Men nogle må godt komme med bud, der kan hjælpe? Smile
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Point: 975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2015 kl. 00:33
Tunebite virker upåklageligt.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2015 kl. 10:18
Oprindeligt skrevet af Jever Jever skrev:

Tunebite virker upåklageligt.

Jeg har kigget lidt på Tunebite - det ser lidt mere teknisk avanceret ud end Soundtaxi. Men Tunebite overvejer jeg lidt.

Men en håndfuld CD'er vil sikkert altid give nogle rip problemer. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu