|
Samsung M7 equalizer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Moff ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2015 Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Juni-2015 kl. 10:00 |
Har lige købt et Samsung Multiroom sæt bestående af en M7 og en M5. Det spiller såmænd ok, men jeg vil godt lige justere bas/diskant lidt.
Under installationen så jeg equalizeren et eller andet sted, men jeg kan simpelthen ikke finde den igen. Er der nogen her der kan give mig et hint, inden jeg bruger en hammer på telefon, tablet og højtalere. Mvh Moff |
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den er i samsungs mutiroom app kommer equalizer frem når den starter op på min iphone....
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
Tak for svaret. Men jeg kan netop ikke se den i app'en. Uanset hvilken funktion jeg går ind under kan jeg ikke se eq'en. kan du fortælle hvor du finder den?
|
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
Hmmm nu kan jeg sgu heller ikke finde den igen efter at app'n er opdateret til den nye version
På den gamle stod der EQ ud for lydstyrken, roder lidt med det og kommer tilbage... |
|
|
![]() |
|
:) glad for, at det ikke er mig der er blevet helt tosset. Jeg havde godt set i flere manualer, at EQ knappen skulle være ud for lydstyrken. Men de billeder stemte ikke helt overens med min app. Det er sådan noget der gør, at man overvejer om det var en fejl, ikke at havde købt Sonos
|
|
![]() |
|
Bare underligt at den var der kortvarigt i den nye app og nu ikke er til at finde.....
|
|
|
![]() |
|
Ja man ikke sige, at den ”nye” app er særlig intuitiv.
Men det kan vel ikke passe, at Samsung ikke mener at det er en funktion, man har brug for og derfor har fjernet den? Jeg har forgæves ledt, både på min Samsung tablet og min Samsung telefon. Bare for at være sikker på, at der ikke er forskel på app’en på de to enheder. |
|
![]() |
|
Har lige købt en til M7. Og da den så var installeret, så jeg 3 prikker ved siden af play knappen, hvilket gav adgang til EQ’en.
Det viser sig at der ikke er adgang til EQ’en, når først enhederne er grupperet. Så justering skal ske før dette gøres, hvilket jo giver ganske god mening. Så fremgangs måden er at forbinde enhederne til netværket, juster lyden på de enkelte enheder, og så først derefter lave grupperne. Alt fungerer nu perfekt. |
|
![]() |
|
Kan stadig ikke få den EQ frem selvom jeg opløser gruppen...
Redigeret af pdrhan - 10-Juni-2015 kl. 20:14 |
|
|
![]() |
|
Hvis du kun starter multiroom app'en op, og vælger en af enhederne (som ikke er i gruppe) så er der en sort cirkel med 3 vertikale prikker på venstre side af play.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |