|
PLEX på Web OS 2.0 |
Besvar |
Forfatter | |
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Juni-2015 kl. 01:40 |
Hej.
Har købt mig et LG 65UF950V med Web OS 2.0. Super TV, meget glad for det, men savner PLEX. Har læst at det p.t. ikke findes, men at PlayX (Plex for Web OS) skulle kunne installeres. Er der nogen herinde som har prøvet at installere Plex på Web OS 2.0? |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
Niller55
Guld medlem Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Funktioner
Tak(0)
|
En nem og billig måde at bruge plex på er at bruge Google Chromecast - har jeg hørt, er selv en xbmc mand..
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har allerede Chromecast på. Jeg ville bare se om jeg kunne finde en rigtig klient.
|
|
|
|
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
Jeps. På 1.0 er den der, men på Web OS 2.0 er den væk. |
|
|
|
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
Noget du ved, eller noget du tror ?
|
|
|
|
Niller55
Guld medlem Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vær du glad for at du har webos 2.0 - jeg har selv lige købt sidste model LG fra 2014 med webos 1.0 og den er bare så langsom - men har læst at der kommer en opdatering til 2.0 og så håber jeg det bliver en bedre oplevelse med det TV ..
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |