|
Oprydningssalg - Lækkerier |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Juni-2015 kl. 19:22 |
Hej.
Jeg må hellere få ryddet op i mine dimser og dutter. Derfor sælger jeg til afhentning eller porto + forudbetaling nedenstående. Der vil komme flere ting til efterhånden som jeg rydder op. Tingene befinder sig i Hovedstaden. Withings Ox fitness tracker: 350,00 (uden kasse) Redigeret af hummelmose - 09-Juni-2015 kl. 14:39 |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg nupper gerne Roku 3, går ud fra der er fjernbetjening med?
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
Jeps. der er fjernbetjening med :-) |
|
|
|
![]() |
|
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
Super, sender dig lige en pm ang. betaling og fragt.
|
|
![]() |
|
Penge modtaget - Roku 3 solgt til Preps.
|
|
|
|
![]() |
|
skare ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Vejle, Denmark Status: Offline Point: 293 |
DVB-T eller DVB-S i WETEK?
|
|
![]() |
|
DVB-C så mon ikke det er T/C. Fik aldrig brugt den del Redigeret af hummelmose - 07-Juni-2015 kl. 20:58 |
|
|
|
![]() |
|
skare ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Vejle, Denmark Status: Offline Point: 293 |
Jep er det så. Napper jeg gerne hvis du kan sende med G-porto?
Redigeret af skare - 07-Juni-2015 kl. 21:01 |
|
![]() |
|
Hvad er G-Porto. ??
Hvis det er noget med nogen imellem osv. orker jeg det ikke. Jeg bruger normalt ikke gul og gratis, så fortæl lige hvad det er.
|
|
|
|
![]() |
|
Du udfylder bare hvem til og hvem fra, printer label og afleverer det på nærmeste Post Danmark posthus.
39 kr for en pakke så eneste forskel er prisen. Kan kun anbefale det. Bruger det selv til at sende alle mine pakker efterhånden.
|
|
![]() |
|
Var vist et lidt dumt link jeg fik lavet før
Prøv lige med det her i stedet http://www.guloggratis.dk/gporto
|
|
![]() |
|
Jamen, så længe du laver labelen, og sender mig PDF'en, så skal jeg nok pakke og sende den med G-Porto. Jeg smider den i en døgnboks 200 meter fra hvor jeg bor, og betalingen er bare Mobilepay, så ingen problemer der |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |