|
ny medieplayer? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Juni-2015 kl. 20:56 |
Hej.
jeg har en wd live tv som er ca 4-5 år gammel. Er egentligt godt tilfreds med den men oplever at den kommer til kort og hakker når jeg smider eks vis bluray rip som fylder 30-40gb igennem den. mit spørgsmål er så om der findes en boks af nyere dato som udkonkurrere min nuværende og som evt håndtere flere formater, lyd som billede bedre ? |
|
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 925 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Måske en ny Google Nexus Player??
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
Æder den alle formater
|
|
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
|
henriksen78 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-December-2010 Status: Offline Point: 120 |
Ja men den har ikke kabel netværk.
![]() Det er NO GO i min verden
|
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 925 |
Citat fra Davidp: USB Ethernet adapter. Just saying. |
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
kokken32 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 81 |
Google Nexus Player understøtter så vidt jeg ved ikke 24p
|
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Videostream for Chrome og en Chromecast. Virker fantastisk her hos mig. Ved dog ikke om den løsning afspiller alle formater, men det kan nok googles. Kan fjernstyres nemt med din telefon.
|
|
![]() |
|
Male80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2014 Status: Offline Point: 104 |
Chorme browser der æder et videoformat på 40gb og caster det videre okay så, sikker på du ikke bare tager dit behov og siger hvad der ville dække det. Min egen løsning med plex server på en raspberry pi 2 og så kable til 2x raspberry pi, 1 ved seng og en ved stue ville 100% heller ikke virke her selv om det virker perfekt for de formater jeg afspiller. Læs 30-40gb i OP.
Redigeret af Male80 - 27-Juni-2015 kl. 21:37 |
|
![]() |
|
kokken32 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 81 |
Måske en xtreamer wunder gør jobbet
www.xtreamer.net/wunder |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
mede8er X3D kan klare det der efterlyses, og mere til.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |