|
Surround panorering download? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Juni-2015 kl. 15:55 |
Som overskriften antyder, mangler jeg nogle surround test filer til at lytte til panorering rundt mellem de forskellige højttaler. Altså ikke lyd der kommer enkeltvis fra hver enkelt højttaler, det kan jeg nok selv lave, men f.eks. en panorering hele vejen rundt. Lyd der kommer midt mellem de forskellige højttalere ville også være godt.
Er der nogen der kan hjælpe med et link til noget som ikke skal bestilles hjem på disk? |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Online Point: 4057 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Inde på denne side er der alt godt fra dolby og dts http://www.demo-world.eu/2d-demo-trailers-hd/ kan ikke få linket til at virke
Redigeret af T-Duck - 09-Juni-2015 kl. 17:15 |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Online Point: 4057 |
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
Tak. Den havde jeg helt glemt.
Noget bestemt i kan anbefale? Der er meget at vælge imellem :-) |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
Atmos-klippene er rigtigt gode til panoreringer. Men det er tydeligt at høre, at der er meget fokus på surroundkanalerne, så jeg ville nok ikke indstille levels i systemet efter de klip.
Hvis du har "Big Hero 6" filmen, så ville jeg se scenen hvor han flyver på robotten første gang. Jeg synes det er en af de bedste scener til at teste surround, dynamik, dialog, detaljer, bas... Everything :)
|
|
![]() |
|
Har ikke Big Hero, men jeg kan da helt sikker finde den. Ville gerne se den under alle omstændigheder. Prøver med Atmos klippene i aften. Takker :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |