|
Data fra iPad2 til iPad Air |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-Juni-2015 kl. 11:42 |
Har haft iPad 2 sat til itunes, og prøver nu på at overføre alle data til iPad Air.
Men hvor trykker jeg inde i itunes? "Gendan iPad" sætter den til fabriksindstilling. "Synkroniser" sker der intet så vidt jeg kan se. Kan det være fordi begge iPads skal være tilsluttet computeren samtidigt?
Redigeret af Kampus - 08-Juni-2015 kl. 11:43 |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
iPad Air skriver den vil have adgangskoden til mit hjemme netværk. Den har selv fundet krypteringsnøglen til routeren. Så hvad er det for en kode den skal have yderligere?
|
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du tager en backup af din iPad (husk at sætte flueben ved krypteret - så overføres alle wifi/bluetooth/kodeord også).
Når den er færdig slutter du den anden til og gendaner den ud fra den kopi du lige har taget.
|
|
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Ok tak, har aldrig haft et kodeord til kryptering.
De spil apps og andre apps jeg har på den gamle er ikke blevet syncroniseret. Skulle gerne kunne fortsætte på de levels jeg var nået til i spil. Redigeret af Kampus - 08-Juni-2015 kl. 13:03 |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Ingen der ved hvordan jeg får mine apps over også?
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Er en Smartcase til iPad Air 2 den samme som til Air?
|
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Gør som kim.t skriver. Det er måden. |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har fulgt det kim.t skrev, og alligevel er der ingen apps på den nye.
Til gengæld har jeg fået en mail fra icloud, at jeg er tæt på at overskride de tilgængelige 5 gb. |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal sikkerheds kopi samt overføre køb. Så kommer de med.
De 5gb hos apple bliver hurtigt fyld med sikkerheds kopi fra flere ipads og iphones. Slet den fra den gamle ipad sikkerheds kopi når den nye har alle app |
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er meget hurtigere hvid du bruger iTunes på din Mac. Sæt den gamle iPad til din mac med USB-kablet til laderen, og lav en krypteret sikkerhedskopi.
Som Kim.t skrev kommer alle koder så med over på den nye. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Det var lige nøjagtig sådan jeg gjorde. Det krævede dog at jeg satte en kode op til sikkerhedskopieringen, så jeg nu har koden på lås op skærmen på den nye. Ydermere er min icloud konto næsten fyldt op. Mangler dog at få mine købte apps med over, inden den gamle padde kan slettes 😫 |
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis den gamle iPad skal videre til nogle andre, så følg denne vejledning:
Her kan du se, hvad du skal gøre, før du sælger eller forærer din iPhone, iPad eller iPod touch væk? |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |