recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bluetooth højttalere - anbefalinger?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bluetooth højttalere - anbefalinger?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
steffmoes Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-September-2010
Sted: Århus, Danmark
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steffmoes Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bluetooth højttalere - anbefalinger?
    Sendt: 08-Juni-2015 kl. 14:31
Hej 

Jeg er på udkig efter en prisvenlig men også relativt lydmæssigt ok lille højttaler til køkken og til brug i bilen. Nogen bud?

vh
Steffen
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2015 kl. 18:32
jeg synes egentlig jabra solemate lyder OK til størrelsen. http://www.jabra.com/headsets-and-speakerphones/consumer-products/wireless-speakers
Men jeg har så abbsolut heller ikke den store erfaring med ret mange, selvom der efterhånden er et hav af muligheder i dag.
Til top
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Point: 213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sl1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2015 kl. 19:32
Jeg bruger bose soundlink mini til min bærebare pc, og den spiller godt i forhold til størrelse og pris.
Vi være en fin køkkenhøjttaler efter min mening. den er sat ned til (måske tilbud) 999 hos Elgiganten.
Til top
muggi1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Maj-2014
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér muggi1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2015 kl. 01:05
Jeg er glad for min JBL Flip 2. Som jeg netop også bruger som køkken-højttaler.
Købt for 900 kr, men har set den flere gange efter (typisk) til 399 kr hos ElMutanten.
Eneste minus er batteri-levetiden. Den er er nok -1 time i forhold til andre.
Men det lever jeg med, vil hellere have god lyd. Og jeg har da oplader og stikkontakt i mit køkken, når den bipper og siger charge me, såeh Big smile
Til top
rktdi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Horsens, DK
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rktdi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2015 kl. 12:19
jeg har kigget en del på disse - har købt en Harman Kardon Onyx (ca. 999 kr.) - jeg synes den spiller intet mindre end fantastisk..!
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i
Til top
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2015 kl. 16:36
Oprindeligt skrevet af sl1000 sl1000 skrev:

Jeg bruger bose soundlink mini til min bærebare pc, og den spiller godt i forhold til størrelse og pris.
Vi være en fin køkkenhøjttaler efter min mening. den er sat ned til (måske tilbud) 999 hos Elgiganten.

Den er sat ned fordi der kommer en ny, bedre udgave. (Men ja, den er god og prisen er god!)
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Point: 975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2015 kl. 18:06
Jeg har netop købt denne i HIFI-klubben
https://www.hifiklubben.dk/streaming/bluetooth/argon-argon-musicbox-one-tradlos-hojttaler/

Den spiller fint, og som sekundær lydkilde til musik på farten så passer pris og kvalitet sammen.
Til top
kurt54 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-Maj-2009
Sted: Denmark
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kurt54 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2015 kl. 18:51
I den helt billige ende er nedenstående forbavsende god til prisen.

http://www.biltema.dk/da/Kontor---Teknik/TV-audio-og-video/Hojtaler/Bluetooth-hojtaler-2000034568/
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu