|
SOLGT |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
SKYLINE ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2006 Sted: 4300, Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Juni-2015 kl. 12:27 |
Hej
Følgende Blu-ray film sælges pga. flytning til mindre bolig. 3.10 to yuma 300 A Knights tale Apocalypto A-team Avatar Avatar 3D Bad teacher Big fish Black hawk down Black swan The book of Eli The boondock saints The bounty hunter Braveheart Corpse bride Die hard 4.0 Expendables Fantastic 4 Fast & furious 5 Fearless Harry Brown Flags of our fathers & Letters from Iwo Jima (boxsæt) Forrest Gump Fortryllet Full metal Jacket Gladiator The golden compass Gran Torino The happening Hurtlocker I am legend Inception (tidl leje) Hysteria The illusionist Ip man Iron man Iron man 2 Kick ass Kill bill Kill Bill vol. 2 Knight & day X-men Saving Private Ryan True grit The dark knight & Batman begins (boxsæt) Eclipse Breaking dawn part 1 X-men 2 Transformers Puss in boots Public enemy Salt Transformers - revenge of the fallen Twilight Transformers - dark of the moon New moon Top gun X-men - the last stand Transporter 2 Tron (tidl leje) Robin Hood Star Trek Thor Snatch The shawshank redemption Snowwhite & the huntsman Remember me Rambo Tropic thunder Leon Lock, stock & two smoking barrels Mission impossible 1-3 (boxsæt) MIssion impossible - ghost protocol The mask Master & commander Million dollar baby Watchmen We were soldiers Wrath of the titans (tidl leje) The mummy trilogy (boxsæt) The nightmare before christmas P.S. I love you Pirates of the caribbean - død mands kiste Pirates of the caribbean - the black curse Pirates of the caribbean - at worlds end Paul Transporter Transporter 3 Matrix trilogy (boxsæt) Rambo Trilogy (boxsæt) The ultimate bourne collection (boxsæt) De befinder sig i 4200 Slagelse Sælges helst samlet, men kan også sælges individuelt. Jeg tænker umiddelbart omkring de 15-20 kr stk. men ved køb af flere kan de formentlig gives rabat :-) Jeg har lige opdateret listen da jeg kom i tanke om at 3 af filmene var tidl. lejefilm, såfremt det betyder noget for nogen :-) Skiverne er stadig som nye, etiketterne har dog det her røde mærke hvor der står lejefilm. Når der bliver indgået aftaler om salg skal jeg nok opdatere listen. Redigeret af SKYLINE - 28-August-2015 kl. 10:12 |
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1230 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vil gerne købe Mission Impossible 1-3, hvis den er med danske undertekster.
Med venlig hilsen Søren |
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
stenergut ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 383 |
Jeg vil gerne købe
iron man 1 iron man 2 shawshank redemption top gun forrest gump saving private ryan Apocalypto boondock saints braveheart gladiator Black hawk down we were soldiers leon thor true grit Jeg vil gerne købe ovenstående 15 film. Hvad skal du have?
Redigeret af stenergut - 11-Juni-2015 kl. 12:56 |
|
![]() |
|
Grymok ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2013 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 340 |
Jeg er interesseret i følgende
300 A Knights tale Black hawk down The book of Eli Braveheart Gladiator Gran Torino Hurtlocker I am legend Inception Saving Private Ryan Top gun Master & commander Mission impossible 1-3 (boxsæt) Ission impossible - ghos protocol We were soldiers Lock, stock & two smoking barrels Thor Det skal dog sendes til Jylland :P Ved ikke lige hvad fragten på sådan en omgang bliver?. Er de med danske eller engelske undertekster? |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Vil du opdatere listen? Jeg kunne godt være interesseret og afhente, da jeg bor i Høng:)
|
|
![]() |
|
Tyreal ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Juni-2012 Status: Offline Point: 23 |
3.10 to Yuma
True Grit We where soldiers Inception The illusionist Full metal Jacket The Golden Compass Flags of our Fathers + Iwo Jima Apocalypto Book of Eli Avatar 120,-pp |
|
KRP-600A, KRP-600M, KRPP-500AW KRP-500ABG,LX01,BDB-LX71, BDP-LX91, BDP-LX08, SC-LX90
|
|
![]() |
|
SKYLINE ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2006 Sted: 4300, Denmark Status: Offline Point: 111 |
De er desværre kun med engelsk, tysk og fransk jeg har lige testet Mission Impossible 1.
|
|
![]() |
|
Kan du afhente eller er det noget der skal sendes?? Men umiddelbart tænker jeg 200 kr for filmene.
|
|
![]() |
|
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
Hej hvis de er med danske undertekster så vil jeg gerne købe følgende film: 300 Avatar Avatar 3D Full metal Jacket Gladiator Gran Torino The illusionist Iron man Top gun The mask Matrix trilogy (boxsæt) Byder 300 inkl porto Det giver ca 23 kr pr stk. :) |
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
![]() |
|
Jeg sætter lige salget på standby da der er en der er interesseret i at købe hele pakken, hvilket selvfølgelig er lettere for mig :-)
|
|
![]() |
|
stenergut ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 383 |
Ok.
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1487 |
Som et forslag, kan du jo skrive, hvad der er budt, for den komplette samling, så vil jeg, og sikkert også andre, gerne have muligheden for at byde igen...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |