|
HTC One batteri |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Juni-2015 kl. 17:36 |
Hej
Min Nevø har en HTC One M7, hvor der er slået en lille bitte flig af skærmen. Batteriet er næsten dødt, og ELGIGANTEN, de vil ha 2750 for at skifte skærm og batteri. Han vil kun ha skiftet batteriet. Men de siger, at det vil de ikke, da det er den lille flig der er brækket af, som er skyld i dårligt batteri. Kan det virkelig passe, eller aner de ikke hvad de snakker om. JEG syntes det lyder helt ud i hampen. |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du prøvet andre steder?
Det lyder en kende dyrt. |
|
![]() |
|
warcaos ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
på http://www.mytrendyphone.dk/shop/udskiftning-af-htc-125988p.html skifter de batteriet for knap 320kr.. og en skærm kan skiftes for mellem 1150 og 1450kr samme sted, alt efter farven.. Redigeret af warcaos - 11-Juni-2015 kl. 19:29 |
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Yep
Men mit spørgsmål var KAN det være den påstået lille skærmslag der dræner batteriet ? ;) |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Ja hvorfor ikke, ikke til at vide hvad der sker indeni når den bliver tabt. Jeg formoder at "fligen" stammer fra at den er tabt?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |