recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem med Sony receiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problem med Sony receiver

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MrVolbeater Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 125
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MrVolbeater Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problem med Sony receiver
    Sendt: 14-Juni-2015 kl. 12:18
Har en formodning om at jeg har et problem med min Sony Str-dh700 receiver.

Efter at have flyttet lidt om i min lille stue, tænkte jeg at det var en god ide at gøre brug af den automatiske opsætning af højtalerne som den kan - altså hvor den måler afstand osv. til der hvor man sætter mikrofonen.
Højtalerne er ikke kommet længere væk fra sofaen hvor jeg sidder - de har næsten samme plads, dog er de blevet byttet ud med nogle lidt større.
Problemet består i at receiveren, efter at have målt alt som den skal siger warning 70, 72, 73 og 74 hvilket i manual betyder at fronthøjttalere er udenfor området, centerhøjtaleren er udenfor området og at surroundhøjtalerne er udenfor området.
Nogle der måske kan hjælpe?
Til top
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2015 kl. 13:12
Jeg kender ikke specifikt noget til Sony, men mit bud er at du har fået fejl vendt polariteten på alle højttalerne. Det fik jeg selv brok over på min Yamaha. > Prøv at bytte om på rød og sort på alle højttalerne.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu