|
hvorfor skal jeg omdøbe fil ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
T-1000 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 298 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Juni-2015 kl. 11:05 |
Hej,
Jeg er ved at ordne mine musikmapper og vil omdøbe billedefiler fra f.eks. albumtitlen til folder så jeg får vist billedecoveret i mappen men så skriver den hele tiden: "Der findes allerede en fil med samme navn på denne placering" F.eks. hvis jeg har en billedefil med titlen The Black Album og vil omdøbe til folder, så spørger den om jeg vil omdøbe til folder(2).jpg Jeg har ikke andre billedefiler med folder i mappen. Hvorfor? |
|
Pain can be controlled - you just disconnect it.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Man kan ikke have 2 filer med samme navn liggende samme sted, (samme mappe) så derfor, så har du en der hedder xx.jpg, så skal den anden hedde xx2.jpg så navnet ikke er ens, eller ligge i anden mappe. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Du skal vel bare omdøbe billedfilen, så "navnet" blir ledigt til en mappe.
|
|
![]() |
|
T-1000 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 298 |
Jeg ved godt at man ikke kan have to ens filer med samme navn, men det har jeg heller ikke, det er det der er problemet. men det påstår den at jeg har
![]() Kan det være nogle skjulte filer jeg ikke kan se? |
|
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Har du slået til at du ser skjulte filer og System filer. Det er 2 ting der skal aktiveres.
|
|
![]() |
|
Jeg har, under mappendstllinger, sat et hak ved "Vis skjulte filer, mapper og drev"
Det med system filer ved jeg ikke, hvor gør man det? |
|
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
I Windows 8.1 hedder den "Skjul beskyttede operativsystemfiler". Den skal du deaktiverer.
|
|
![]() |
|
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Edit : Irrelevant
![]() Redigeret af huntiedk - 21-Juni-2015 kl. 13:58 |
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
![]() |
|
Tak PerW
Nu virker det ![]() God søndag' Redigeret af T-1000 - 21-Juni-2015 kl. 15:28 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |