|
Gamle radioer - har de nogen værdi? |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||
tipsen
Guld medlem Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Juni-2015 kl. 22:28 |
|
Har arvet et par gamle radioer (begge fungerer) - har de nogen reel værdi eller er det bare direkte til genbrugspladsen? Vil vurdere at de er omkring 40-50 år gamle og fint velholdte.
Radionette Explorer - norsk mærke vist nok: National Panasonic - kender ej model: Redigeret af tipsen - 22-Juni-2015 kl. 08:10 |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vil tro der er samlere til dem. Prøv DBA!
Har selv en Beolit 500 fra 1964. Den er da ca 500kr værd Redigeret af Kampus - 21-Juni-2015 kl. 23:16 |
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg vil nærmere sige prøv:
http://vintagehifi.dk/ Eller meld dig ind i Facebook gruppen "Vintage Hifi sælges" M.v.h. |
||
reslfj
Guld medlem Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ellers kan du finde og ringe til det museum, der er opbygget omkring historiske radioer. Måske vil de gerne have dem som gave ? Lars http://www.radiomuseum.dk/ |
||
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
||
Bruger udmeldt 38
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du evt. modelnummeret på Panasonic'en?
M.v.h. |
||
Bruger udmeldt 38
Funktioner
Tak(0)
|
|
Personligt forærede jeg ikke sådan nogle væk, hvis de kunne indbringe valuta... M.v.h. |
||
tipsen
Guld medlem Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Henrik: Ikke modelnr i skrivende stund, men det kan evt. komme senere - kan ikke huske om de er med i et flyttelæs som kommer i morgen eller om de står i et depotrum på Bornholm...
|
||
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ville ændre overskriften til : "Gamle radioer - har de nogen værdi?" Fordi, "Retro-radioer " leder tanken hen på DAB-radioer, der skal SE UD som om, de er gamle - blot mit indspark her...
Hvis de virker, er det så ikke nogen, du selv kunne bruge, fx i værkstedet, sommerhuset, haven/terassen? Redigeret af turbo2 - 22-Juni-2015 kl. 07:01 |
||
tipsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Good point - will do.
|
||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er ellers et meget sympatisk koncept, det hedder en gave og er noget man kan give andre for at glæde dem.
|
||
tipsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Pt hælder jeg nok mest til HenrikB's synspunkt da jeg i skrivende stund har haft udlæg/udgifter på omkring 30-40.000kr for at rydde op/arve... - det vil være rart, hvis det hul kan lappes lidt! :-/
|
||
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Radionetten må da vist være en stereo-radio, med to antenner på?
|
||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |