|
Ingen hukommelse |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Razz77 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Juni-2015 kl. 13:06 |
Min kone har en HTC one SV som er et par år gammel.
Dens intern hukommelse er fuldstændig fyldt op nu, på trods at hun efterhånden har slettet stort set alle apps. (som kan slettes) Jeg har prøvet at købe et eksternt memorycard, ,men det er faktisk rimelig begænset hvad man kan flytte over på det. Er der nogen der har en ide til hvordan man kan lave mere plads på telefonen? |
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er ikke nogen måde - havde selv den samme tlf og samme problem - så den tid er kommet, hun skal have en ny...
|
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
På en anden HTC fik jeg lavet mere plads ved at slette opdateringer på app der alligevel ikke blev brugt.
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Hvis der ligger billeder og video på den, så få det flyttet. Når det nu er sagt, så blev jeg også træt af ikke at have meget plads på min, så den blev udskiftet inden et år, til fordel for en med dobbelt så meget plads og bedre kamera. Derudover er Auto opdatering slået fra, så der kun opdateres det jeg vil. Så det korte af det lange, køb en ny og bedre med mere plads, og flyt hvad der kan flyttes til SD kort og brug så et af passende størrelse til også at lagre billeder og video, og indstil telefonen så SD kortet bruges som primære lagrings enhed. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Jeg har lidt samme problem.
Alle mine apps ligger på sd kort. Billeder, sms, mms osv bliver gemt her alligevel siger den at hukommelsen er fyldt. Måske er det fordi android fylder de 4 GB telefonen har. Er der nogen der har forslag er jeg med på en lytter. |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Root den og flyt de apps over på sd kortet som man normalt ikke får lov til.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
En Telefon der kun har 4Gb er ikke til noget, det er alt for lidt. Min gamle havde 8, det duede heller ikke. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Ville gøre det samme som du skriver. Når den alligevel er et par år er den udenfor reklamation. Min bror har gjort det samme med hans Samsung Galaxy S2, så den tror den har 48 GB intern hukommelse. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Razz77 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
Tak fore svarene.
Hvordan "rooter" man en telefon?
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Du skal finde en guide specifik til din Tlf, fx denne http://theunlockr.com/2013/07/16/how-to-root-the-htc-one-sv/
@radiomand du er meget subjektiv i dine udmeldinger. Jeg har i et år nu kun haft 8 gb. Og det er rigeligt til mit brug. Det var det også på tidligere telefoner med 8 gb. (Den sidste havde 16gb) så for nogle er det alt rigeligt. |
|
![]() |
|
Det gik også fint i begyndelsen, men så kunne der ikke længere opdateres grundt for lidt hukommelse. |
|
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Har for et par måneder siden opdateret til lollipop uden problemer. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |