recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix på hollandsk?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix på hollandsk?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
joern Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix på hollandsk?
    Sendt: 19-Juni-2015 kl. 16:20
Hjælp Confused

Jeg har en amerikansk Netflix og bruger Unlocator, så min datter kan se det amerikanske udvalg, men når jeg logger på i stuen eller på mit arbejde (og altså uden at bruge Unlocator) så plejer det at være amerikansk brugerplade med det danske udvalg og dermed også danske undertekster. Nu er brugerfladen pludselig på hollandsk og reklamemails fra Netflix er ligeledes på hollandsk. Andre der har haft det problem og ved hvad jeg kan gøre?
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2015 kl. 10:40
Prøv skifte over til den danske på unlocator og sæt et afsnit til at spille minimum 5 minutter, derefter clear dine cookies og dns cache.

Har haft samme problem på et tidspunkt, hvor den danske Netflix stadig troede jeg var i USA, dvs jeg kunne tilgå det danske indhold uden problemer, men der var en danske undertekster til noget af det.

Den metode jeg har nævnt, løste det for mig.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 4947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2015 kl. 10:52
Du har sikkert modtaget en opdatering til Netflix App'en imens Netflix har troet at du har været fra Holland.
Jeg har oplevet det før, bare med engelsk.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2015 kl. 17:48
Du skal logge ind på Netflix fra hjemmesiden. Der kan du indstille sprog der påvirker alle dine platforme. Også uanset hvilket land, du står til i Unlocator.
Min står på dansk, uanset hvor Netflix tror jeg er henne i verden.

Det skal dog gøres for hver bruger på kontoen. Hvis du sætter din til dansk, så vil den stadig stå på det sprog din datters står på, på hendes profil. Meget rart det virker sådan, når man er i et multietnisk forhold :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu