|
Netflix på hollandsk? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Juni-2015 kl. 16:20 |
Hjælp
![]() Jeg har en amerikansk Netflix og bruger Unlocator, så min datter kan se det amerikanske udvalg, men når jeg logger på i stuen eller på mit arbejde (og altså uden at bruge Unlocator) så plejer det at være amerikansk brugerplade med det danske udvalg og dermed også danske undertekster. Nu er brugerfladen pludselig på hollandsk og reklamemails fra Netflix er ligeledes på hollandsk. Andre der har haft det problem og ved hvad jeg kan gøre?
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv skifte over til den danske på unlocator og sæt et afsnit til at spille minimum 5 minutter, derefter clear dine cookies og dns cache.
Har haft samme problem på et tidspunkt, hvor den danske Netflix stadig troede jeg var i USA, dvs jeg kunne tilgå det danske indhold uden problemer, men der var en danske undertekster til noget af det. Den metode jeg har nævnt, løste det for mig. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4947 |
Du har sikkert modtaget en opdatering til Netflix App'en imens Netflix har troet at du har været fra Holland.
Jeg har oplevet det før, bare med engelsk.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Du skal logge ind på Netflix fra hjemmesiden. Der kan du indstille sprog der påvirker alle dine platforme. Også uanset hvilket land, du står til i Unlocator.
Min står på dansk, uanset hvor Netflix tror jeg er henne i verden. Det skal dog gøres for hver bruger på kontoen. Hvis du sætter din til dansk, så vil den stadig stå på det sprog din datters står på, på hendes profil. Meget rart det virker sådan, når man er i et multietnisk forhold :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |