recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Pioneer KRP-500A (Ny pris)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Pioneer KRP-500A (Ny pris)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sschmidt Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 379
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Pioneer KRP-500A (Ny pris)
    Sendt: 19-Juni-2015 kl. 09:42
Hejsa,

Pioneer KRP-500A sælges til HBO 4.000,-.

5-6 år gammelt men fungerer fejlfrit på alle punkter. Ingen burn-in eller ridser på skærm eller ramme. Fjernbetjeningen er som ny, har været pakket væk og aldrig brugt (vi har brugt en anden programmerbar).

Den eneste detalje er lidt ridser ovenpå medieboksens top (medieboksen er den man slutter alle kabler til, den står så ved siden af/under TV'et og så går der kun ét kabel op til TV'et fra denne). Boksen fungerer perfekt, men der har ligget noget ovenpå den som desværre har ridset dens overside lidt :-/

Befinder sig i 8382 Hinnerup (afhentning).

Mvh
Steen
Mobil: 29708900

Redigeret af Sschmidt - 23-Juni-2015 kl. 08:31
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2015 kl. 21:20
Masser af kiggere, men ingen købere? Ingen bud heller? Det må være for dyrt, jeg sætter prisen ned :-)

Mvh
Steen

Redigeret af Sschmidt - 23-Juni-2015 kl. 08:32
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2015 kl. 08:32
Har modtaget et bud på 3.000,-, hvilket jeg synes er lige lidt nok. Men lad os se ad.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2015 kl. 17:28
Jeg ville godt have fingre i det - men de 3000 er i overkanten af, hvad jeg ville give, havde tænkt på 2000.......

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2015 kl. 17:54
Både 2 og 3k er helt skørt. Det kan man ikke engang få en ordentlig PC-monitor til. Så får min 7 årige datter vist bare en ny skærm på værelset til sin PlayStation :-)

Mvh
Steen
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2015 kl. 18:17
Skørt og skørt - KRP500a kom på markedet i 2008, det er snart 7 år siden. Det betyder også at køber jeg sådan et tv, kan det risikere at "dø" efter 3 måneder.
Generelt er markedet "plasmaforskrækket", det bruger jo "tonsvis af strøm" og så har det burn in. Det er "kun" Full HD og har ikke 3D. Og så er det "tykt". Alle sammen parametre der skræmmer de fleste væk.

Dertil kan kun siges - det er et pissefedt tv/monitor - og vil du sælge til 2000, så er jeg kun 15 km væk og min bank har kontanter.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2015 kl. 00:21
øh--han skriver han har et bud på 3000,00, så giver det ikke mening at byde 2000,00.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu