recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT OnePlus One Hvid 16GB SOLGT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT OnePlus One Hvid 16GB SOLGT

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Metze Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-November-2012
Sted: 3650, Danmark
Status: Offline
Point: 134
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Metze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT OnePlus One Hvid 16GB SOLGT
    Sendt: 22-Juni-2015 kl. 10:56
Hej alle... Har nu prøvet denne telefon, desværre er den simpelthen for stor til mine små hænder :( Så nu tænker jeg en anden måske kan få glæde af den. Evt byttehandel med 5S i hvid er også interesseret. I mint condition, altså som ny. Pris 1700 og kan leveres på det meste af sjællamd. Inkl al emballage og kvittering.

Redigeret af Metze - 29-Juni-2015 kl. 10:45
Til top
Metze Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Metze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2015 kl. 23:45
Bump...
Til top
diskodaddy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-December-2014
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér diskodaddy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2015 kl. 00:00
Hey Metze, jeg har en Hvid 5S'er, den er under et år gammel og kvittering fra Telia ombytning medfølger. 
Der har været Panzerglass på siden den blev pillet ud af æsken, har altid ligget i cover og plasticbeskyttelsen på bagsiden sidder stadig på. 

Hvordan havde du tænkt dig at en handel skulle lyde hvis det er interessant? 

Til top
diskodaddy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-December-2014
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér diskodaddy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2015 kl. 00:00
Det er forresten en 16GB. 
Til top
Metze Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Metze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2015 kl. 00:01
700 oveni?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu