recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hvilken remote skal jeg købe.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethvilken remote skal jeg købe.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
argiex Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 97
Direkte link til dette indlæg Emne: hvilken remote skal jeg købe.
    Sendt: 20-Oktober-2006 kl. 08:44
Hej.

Jeg vil lave en HTPC med en Pundit og har lige bestilt et floppyDTV kort incl. software og remote.

Som brugerflade ender jeg nok med at bruge MediaPortal.

Er MCE fjernbetjeningen noget værd eller er der nogle universale der kan anbefales ?

Jeg har læst at RF remotes er at foretrække, og kunne faktisk godt tænke mig en fed universal remote der kunne betjene fladskærm, forstærker og HTPC, så jeg ikke skal fylde hele sofabordet med remotes..

Måske en af dem der kan lave macroer er løsningen.

Er der nogen forslag ?

Til top
tchris Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Januar-2006
Sted: Kolding
Point: 247
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2006 kl. 08:55

Hej  !

Jeg kan varmt anbefale en logitech harmony 525. Jeg har selv en og den betjener lcd fjernsyn, acer mediacenter, dekoder, radio og anlæg uden problemer. Er forholdvis billig, ca 450,-, kan programeres til at starte flere apparater op på samme tid, (makro), sættes op via nettet og er meget "kone-venlige".

Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Point: 771
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2006 kl. 10:16
Logitech har lavet en række fjernbetjeninger. Jeg har selv Harmony 885 som leveres med doking station og genopladeligt batteri. Den har farveskærm og programmeres over nettet, hvor du får din egen profil hos Logitich. Alt i alt et gedint produkt. Men afsæt en eftermiddag til programmering af makroer hvis du vil have fuldt udbytte af den. Det er ikke svært overhovedet, men tager bare lidt tid. Programeringen foregår ved at du bliver stillet en række spørgsmål og til sidst, kan du tilpasse betjeningen, ved selv at definerer en række knapper.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu