|
WDTV |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Juni-2015 kl. 18:50 |
Så har CDON et godt tilbud på en WDTV. Jeg kender ikke version, men den har ikke 4K.
http://cdon.dk/hjemme-elektronik/western-digital/wd-tv-media-player-p30386979 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den bliver nok ikke billigere?
|
|
![]() |
|
slowtackle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2015 Status: Offline Point: 6 |
Det er den seneste model.
Nyt: webbrowser, ingen Netflix, Wireless-N, SlingPlayer app og Miracast. RAM og mips processor er uændret. De fleste ville nok foretrække en Raspberry Pi 2, eller dens efterfølger. |
|
![]() |
|
Er det den her?
http://raspberrypi.dk/produkt/raspberry-pi-2-model-b-1gb-ram/ |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
hvad er efterfølgeren til rpi 2 ? |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
ja det er en rpi 2 imho mangler den bare gigabit lan og måske en s-ata port |
|
![]() |
|
slowtackle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2015 Status: Offline Point: 6 |
Jeg tænkte på en Raspberry Pi 3 (måske næste år?), da gigabit netværk er vigtigt for mig.
Den nye WDTV har stadigvæk kun 100 megabit, og en langsom CPU (800 megahertz, single-core). Så jeg venter tålmodigt på en opdateret Pi. |
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Umiddelbart er gigabit ikke så vigtigt på Raspberry pi, både fordi SD kortet hvis kun kan skrive med 30 Mbit og den kan ikke afspille noget som kræver gigabit forbindelse.
|
|
![]() |
|
Jeg troede ellers at jeg havde ramt et godt brugstilbud på CDON, men Raspberry Pi 2 altså bedre?
|
|
![]() |
|
du skal vide at rpi ikke kan passthrugh HD lyd, ced ikke om wdtv kan det
|
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
Jeg bruger selv denne model og er fuldt ud tilfreds med den. Ja den kan ikke køre 4K men hvor meget kan man også forvente til den pris?
Sandt den er ikke mega hurtigt men syns nu heller ikke at den er mega langsom. |
|
![]() |
|
flbs ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
Jeg bruger selv WD TV boksen, og er yderst tilfreds med den. Ser blueray film, fotos og hører musik på den. Jeg ville vælge denne igen, og man får meget til prisen.
Og ja, der er Netflix adgang. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |