|
Fibertillæg på Yousee |
Besvar |
Forfatter | |
wicca
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 506 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-Juni-2015 kl. 11:41 |
Jeg synes lige jeg ville lufte min utilfredshed med begrebet fibertilæg.
Jeg betaler 99 kroner om måneden i fibertillæg til TDC for min Yousee tv- og bredbåndsforbindelse. Jeg synes faktisk det er temmelig frækt, når man tager i betragtning, at Yousee er en del af TDC. Når jeg får regning fra Yousee er den udsendt af TDC. Det er altså ikke iorden, at "straffe" fiberkunderne på den måde. Er jeg ene om de frustrationer? |
|
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 775 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis ikke det er fibertillæg, så er det noget andet. Jeg er generelt ikke ret tilfreds med det der ret griske foretagende.
|
|
strandvasker
Guld medlem Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2402 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vis dine frustrationer ved at vælge en anden udbyder, det virker for mig, jeg nærmer mig mit 10 års jubilæum som "ikke længere tdc kunde".
|
|
Vilhelm
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var Dong Energy der havde investeret store summer i en fibernet i villaområder i Nord- og Østsjælland. Men antallet af tilsluttede kunder skuffede fælt. Man valgte så i 2009 at sælge fibernettet og kunderne (med stort tab) til TDC for 425 mill. kr.
Det er denne investering som TDC forsøger at få forrentet ved at opkræve et fibertillæg. Det har været gældende lige siden. Og det er op til den enkelte husstand at afgøre, om man vil være kunde på fibernettet. TDC valgte i 2010 at lade YouSee udbyde kabel-tv, bredbånd og telefoni på fibernettet. Redigeret af Vilhelm - 30-Juni-2015 kl. 18:44 |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fibertillæg kommer på uanset hvilken udbyder man vælger. Det er TDCs "betaling" for adgang til fiberen.
|
|
skyking
Super bruger Oprettet: 01-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ikke pænt skrevet ( ), med hvilken prisstigninger forventer udbyderne af fibre, sådan i runde tal i procent på årsbasis, lad mig skrive til år 2030. Dette skrevet ud fra hvad der i øjeblikket lægges i jorden mange steder. Også sådant delt op rundt i landet, især det der IKKE kommer til de yderste udkanter af Danmark.
|
|
En noget indforstået Joke, do not answer!
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |