|
V: Orb Audio surround set |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
VonKrogh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2015 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Juli-2015 kl. 13:40 |
Hej Recordere
Jeg har nogle 5 år gamle orb audio højtalere og en Onkyo receiver som jeg godt kunne tænke mig at finde ud af om er noget værd. Det drejer sig præcist om: Onkyo TX SR-607 (nypris ca 2.500kr 2010) 8 metallic black gloss Orb Audio speaker orbs 2 vertikale alu stande til 2 orbs hver. 1 horizontal alu stand til 2 orbs. 2 solo standard stande. Ny pris 2010 ca. 1.100$ / 7.000kr uden forsendelse (samme pris i 2015) JVC subwoofer SP-DWF10 (subwoofer er omkring 10år gammel og regner ikke med den er noget værd, men hvis det skal sælges samlet er der også en subwoofer med) Alt fungerer perfekt, men der er ingen embalager og kun kvitteringer på orb audio delene. på forhånd tak VH Krogh
Redigeret af VonKrogh - 05-Juli-2015 kl. 14:06 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |