|
Samsung vs Sonos |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Gortrek ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2015 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Juli-2015 kl. 23:06 |
Hej Recorder.
Jeg har købt et Samsung UE55JS9005 S-UHD CURVED, jeg overvejer at købe soundbaren til tvet, men er dog i tvivl om jeg skal skifet min sonos soundbar ud med det? Er der nogle som har erfaringer med Samsungs soundbar og vil jeg falde meget i kvalitet i forhold til mit Sonos system? Har pt Sonos Playbar, Sonos Sub og 2 x play 1 højtalere. Håber der er nogle som kan hjælpe mig :) |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du vil jo miste det indlysende, og det er de muligheder du for nuværende har med Sonos, så om du kan undvære det, er op til dig. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Gortrek ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2015 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 6 |
Men man kan jo gøre det sammen med samsungs system, skal jo bare slutte nogle wam højtalere til, så kan ikke lige se hvad jeg mister?
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
Du mister nok intet andet penge.
Hvis du kun bruger sonos til lyd fra er det sikkert det samme samsung kan levere. Lyden er nok også meget ens hvis der er sub på samsungen. |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
Du mister sandsynligvis også muligheden for at opgradere systemet med nye services.
Sonos er super gode til at sende opdateringer ud til ældre produkter. Det er Samsung ikke kendt for. |
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
at sammenligne sonos med samsung er da skamfuldt.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
Av der skulle have stået " lyd fra TV "
Er selv stor forbruger af Sonos. men har aldrig lyttet til Samsung og skal heller ikke have det. Sonos kører super godt |
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Har selv haft samsung sorround, og skal lige siges at den dybde sonos sub f.eks har, den finder man ikke i samsungs anlæg. Er super glad for mit sonos :)
|
|
![]() |
|
Tallahassee ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 72 |
Virkelig nedern og lortet kommentar, men er det ikke noget med at der følger en Samsung soundbar med i købet på den 9-serie...?
![]() |
|
I haven't cried like that since Titanic!
|
|
![]() |
|
Jeg fik et rigtig godt tilbud gennem arbejdet, men der galt soundbaren ikke med :-)
|
|
![]() |
|
Tallahassee ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 72 |
Aaaah
![]() ![]() |
|
I haven't cried like that since Titanic!
|
|
![]() |
|
Takker for alle jeres svar :-)
Jeg har besluttet at beholde mit Sonos system, er der nogle der ved om man kan købe film/folie, så jeg kan ændre tv'et farve? Har lige bestilt noget folie mat og blank sort, men ved ikke om det skal være noget specielt, måske der er nogle som har erfaringer med dette? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |