|
pc til spil anbefaling |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Juli-2015 kl. 09:56 |
Jeg savner efterhånden lidt muligheden for at spille strategi spil og har kun mac. Den (imac) vil jeg bruge som ekstern skærm og tilslutte en pc til denne.
Jeg har dog ikke kigget pc i snart mange år, så hvad der kræves ved jeg ikke længere:).. Dog kræver jeg ikke den kan afvikle fps i ultra high, da jeg stadig foretrækker at spille fps på min ps4. Det er til spil ala. cycling manager, Company of heroes, eller strategi spil i samme genre. Hvad er en acceptabel maskine til formålet, kigger også gerne brugt:) |
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2409 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad med at sætte noget dual boot op i stedet for at indkøbe en maskine ekstra? Boot maskinen op i windows når du vil spille, boot den op i mac os resten af tiden.
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Den kan ikke helt trække de ønskede spil tilfredsstillende længere desværre. Ellers havde jeg gjort det:)
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
imacs har generelt været en pain in the b... at bruge som ekstern skærm, og slet ikke til PC, så med mindre du HAR fået en virkende løsning, så glem den del!
Men bortset fra det, så er en lille bygselv maskine med core i5, 8GB ram og et geforce 960 gtx en særdeles kapabel kombo
|
|
![]() |
|
Øv. Ville ellers gerne beholde selve designet og enkeltheden. Derfor kiggede jegbhar "bare" på en thunderbolt/cinema skærm, men de koster nærmest det samme som min iMac kunne indbringe, derfor tanken:).
Hva er problemet? Troede egentlig det var lige til |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
thunderbolt er ikke det samme som displayport desværre. Hvor pc-producenterne udelukkende kører displayport signal, så har apple den fulde inkluderet. Altså både data og skærm, og pc og apple spiller bare på ingen måde sammen sådan. en imac ER EN COMPUTER og ikke en skærm.
Køb i stedet en Dell u2715h eller lignende. langt biligere og display lige så godt. (og jo jeg er rent faktisk mac mand!)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |