|
Mange gode ting. BILLIGT! |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Juli-2015 kl. 14:54 |
Cisco Linksys EA2500 - 200,-
MacBook A1181 Sort - 600,- Brother P-Touch 1000 Label printer (Det samme som en dymo) - 125,- Sacit Woofit - Kraftig Bluetooth højtaler i Dansk design - 300,- Trådløst Apple tastatur M9270DK/A - 200,- Tangent Trio Dab Radio - 400,- Bolia LED sticks - 1 stk 300,- 2 stk 500,- Texas TI84 Plus lommeregner - 200,- Redigeret af DiscomanDK - 31-Maj-2023 kl. 10:17 |
|
![]() |
|
Gucal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2013 Status: Offline Point: 429 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du tager imod bud vil jeg gerne byde 100,- pp for Gameboy classic
|
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Hej Gucal. Tak for buddet, der er allerede en anden der har vist interesse via dba til den fulde pris, så håber lidt at få den solgt til det, men nu må vi se. Vh. Søren.
|
|
![]() |
|
friediger ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 557 |
Hvad siger du til 200kr inkl forsendelse for høretelefonerne?
|
|
![]() |
|
Kan vi sige 220,- så deler vi udgiften til G-porto? Jeg kan sende på mandag, og tager i mod mobilepay og swipp?
|
|
![]() |
|
friediger ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 557 |
Top. Skriver du en PB med mobilnummer så skriver jeg adresse. Hvor lang er leveringstid med g-Porto, skal være fremme senest onsdag nemlig.
|
|
![]() |
|
Hi Fi Dwarf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 445 |
Jeg køber gerne gameboy Classic inkl 7 spil til de 250,- + Porto
![]() |
|
![]() |
|
Hej Hifi. Der kommer en og ser på den i Morgen kl. 16.00, så den har nok været for billig :) Hvis den ikke bliver solgt, så får du buddet :)
@Friediger har sendt dig en PM med info :)
|
|
![]() |
|
Hi Fi Dwarf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 445 |
Ok
![]() ja den er billig. Jeg har faktisk 3 i forvejen samler på de gamle maskiner, så det var faktisk mest Tetris og Super Mario Land 1 og 2 jeg var mest interesseret i da jeg faktisk står og mangler disse. ![]() |
|
![]() |
|
binne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Vallensbæk, KBH Status: Offline Point: 435 |
Den led stick fra Bolia, er det denne http://www.bolia.com/da-dk/outlet/981061719 ?
|
|
![]() |
|
Jeps, og de koster pt. 399,- fra ny. Undtagen den ene i rosengårdscentret, hvor de har EN demo model. |
|
![]() |
|
steen m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
Jeg køber denne til 300 incl.porto. Mobil trådløs router til USA rejsen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |