recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Deling af video
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Deling af video

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Deling af video
    Sendt: 12-Juli-2015 kl. 16:22
Fotos deles fint af mine enheder, af en eller anden grund vil en video optaget på iPad ikke hoppe over på telefonen.

Er der en indstilling jeg har misset?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2015 kl. 22:25
sat til at den kun skal overføre video når du er på trådløst netværk eller sat til manuelt at skulle "synce"?
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2015 kl. 22:43
"Min Fotostream" er sat til at overføre automatisk når der er wifi.

Video opfattes åbenbart som film købt i iTunes. Jeg aner ikke hvor jeg skal indstille mine egne videoer. Troede de gik under Fotostream.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2015 kl. 13:32
Det er ret vigtigt at jeg får overført en video fra iPad til Mac, da det drejer sig om en rma sag om ovenlysgardiner bestilt efter mål. Gardinerne er ikke lange nok, og efterlader en lysstribe i bunden. Og så kører de heller ikke optimalt i skinnerne. Og den tilkøbte forlængerstang kan ikke bruges til at betjene gardinerne.

Direkte kabling hjælper heller ikke.

Please help! 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2015 kl. 13:41
Når jeg kobler en af min æbledimser til min pc, kommer den frem som en telefon, hvor jeg kan browse en mappe (med undermapper) indeholdende billeder og videos.

Mon ikke du kan det samme med en Mac?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2015 kl. 13:47
Mac'en er opbygget på en anden måde. På PC vælges min computer og her ligger tlf som ext drev.

Jeg fatter ikke hvorfor en video, der ligger i "min fotostream" sammen med billeder, ikke overføres automatisk. Billederne kommer over via iTunes i løbet af 1 min.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2015 kl. 13:54
Prøv dette.
Sæt iPad til, og åben iTunes. Under din iPad i iTunes er der et punkt som hedder film, og derinde ligger alle mine film og videoer. Jeg har sat den til kun, at synkronisere nogle videoer.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Point: 9376
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2015 kl. 14:23
Åbn foto på din Mac, tilslut din iPad. Så kan du hente filmen ud.

Eller vælg filmen på iPad - del - iCloud
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2015 kl. 16:04
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Prøv dette.
Sæt iPad til, og åben iTunes. Under din iPad i iTunes er der et punkt som hedder film, og derinde ligger alle mine film og videoer. Jeg har sat den til kun, at synkronisere nogle videoer.

Der er ikke registreret nogen videoer.

Men under "Fotografier" vælges "Synkroniser fotografier", og her kan der sættes flueben i "Inkluder videoer"

Så håber jeg det virker
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2015 kl. 16:22
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Åbn foto på din Mac, tilslut din iPad. Så kan du hente filmen ud.

Jeg kan se videoen i oversigten over iPad på Mac, men kan ikke vælges i mailprogrammet som indsæt billede
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2015 kl. 16:54
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Det virker! Så ligger den i "Sidste import"

Men kan ikke findes i "Indsæt foto" i hotmailprogrammet på Mac.

Jeg HAR hotmail på iPadden, men her mgl funktionen "indsæt foto"
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2015 kl. 17:20
Hvis du på iPad går ind under Fotos app'en og ser video'en. Er der så ikke nede i venstre hjørne en firkant med et pil pegende opad?

Ja = tryk på firkanten med pilen.

Alternativt i mail app'en, skriv mail og hold så fingeren på skærmen et kort øjeblik (i mail tekstfeltet), så dukker der en lille menu frem med "vælg", "vælg alt", "sæt ind" osv. Er her ikke en "indsæt foto eller video"?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu