|
Deling af video |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Juli-2015 kl. 16:22 |
Fotos deles fint af mine enheder, af en eller anden grund vil en video optaget på iPad ikke hoppe over på telefonen.
Er der en indstilling jeg har misset? |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
sat til at den kun skal overføre video når du er på trådløst netværk eller sat til manuelt at skulle "synce"?
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
"Min Fotostream" er sat til at overføre automatisk når der er wifi.
Video opfattes åbenbart som film købt i iTunes. Jeg aner ikke hvor jeg skal indstille mine egne videoer. Troede de gik under Fotostream. |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ret vigtigt at jeg får overført en video fra iPad til Mac, da det drejer sig om en rma sag om ovenlysgardiner bestilt efter mål. Gardinerne er ikke lange nok, og efterlader en lysstribe i bunden. Og så kører de heller ikke optimalt i skinnerne. Og den tilkøbte forlængerstang kan ikke bruges til at betjene gardinerne.
Direkte kabling hjælper heller ikke.
Please help! |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19466 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når jeg kobler en af min æbledimser til min pc, kommer den frem som en telefon, hvor jeg kan browse en mappe (med undermapper) indeholdende billeder og videos.
Mon ikke du kan det samme med en Mac? Klaus |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Mac'en er opbygget på en anden måde. På PC vælges min computer og her ligger tlf som ext drev.
Jeg fatter ikke hvorfor en video, der ligger i "min fotostream" sammen med billeder, ikke overføres automatisk. Billederne kommer over via iTunes i løbet af 1 min. |
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv dette.
Sæt iPad til, og åben iTunes. Under din iPad i iTunes er der et punkt som hedder film, og derinde ligger alle mine film og videoer. Jeg har sat den til kun, at synkronisere nogle videoer.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9376 |
Funktioner
Tak(0)
|
Åbn foto på din Mac, tilslut din iPad. Så kan du hente filmen ud.
Eller vælg filmen på iPad - del - iCloud |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Der er ikke registreret nogen videoer. Men under "Fotografier" vælges "Synkroniser fotografier", og her kan der sættes flueben i "Inkluder videoer" Så håber jeg det virker |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan se videoen i oversigten over iPad på Mac, men kan ikke vælges i mailprogrammet som indsæt billede |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Det virker! Så ligger den i "Sidste import" Men kan ikke findes i "Indsæt foto" i hotmailprogrammet på Mac. Jeg HAR hotmail på iPadden, men her mgl funktionen "indsæt foto" |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19466 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du på iPad går ind under Fotos app'en og ser video'en. Er der så ikke nede i venstre hjørne en firkant med et pil pegende opad?
Ja = tryk på firkanten med pilen. Alternativt i mail app'en, skriv mail og hold så fingeren på skærmen et kort øjeblik (i mail tekstfeltet), så dukker der en lille menu frem med "vælg", "vælg alt", "sæt ind" osv. Er her ikke en "indsæt foto eller video"? Klaus |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |