|
Synology - slettet mapper |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Spilker ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2013 Sted: Glostrup Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Juli-2015 kl. 11:46 |
Hej
Jeg har fået et problem, jeg er kommet til at slette mine mapper Music og Photo i min rod. Nu kan jeg ikke få dem frem i roden igen. Jeg kan stadig se dem i kontorl panelet under delte mapper. skulle der være nogle her inde som kan hjælpe mig med at få dem tilbage. Så jeg kan bruge dem igen. På forhånd tak for hjælpen.
![]() |
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Læs dem ind fra din backup. Alternativt, sæt dig ned og græd
![]() |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
de er ikke slettet. De ligger sandsynligvis i @recycled - prøv at kigge derinde om ikke der ligger nogle foldere.
|
|
![]() |
|
Spilker ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2013 Sted: Glostrup Status: Offline Point: 10 |
Jeg kan ikke lige se noget som hedder recycled
![]() |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
på min qnap ligger der under home folderen en @recycle folder hvor alle slettede data ryger ind først. (svarer til skraldespanden)
|
|
![]() |
|
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
Funktionen med papirkurv findes også hos Synology, men den skal man selv slå til først.
|
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
![]() |
|
Jeg siger mange tak for hjælpen.
Jeg har fundet ud af det. Har skrevet sammen synology support.
|
|
![]() |
|
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
Super - py'ha
![]() |
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
![]() |
|
Py´ha skla du nok ikke sige, fordi det blev jeg måtte gendan til fabriksindstillingen.
![]() Men det er okay, jeg gemte bare det jeg havde på min server, på min Pc.
![]() |
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
Husk for fremtiden backup af din NAS - enten hvis du kommer til at slette filer, dit hus brænder ned, eller en indbrudstyv løber afsted med den.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |