|
Subwoofer til receiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Anders_b ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2007 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 226 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Juli-2015 kl. 22:46 |
Jeg har en pioneer vsx 528 forstærker og har nu fået sorround sound højttalere... Den subwoofer Jamo a400 har to udgange, mens forstærkeren bare har en subwoofer pre out... I den her manual, giver den udtryk for at jeg bare skal sætte et kabel til subwoofer og receivers.
![]() Men er det ikke bedre at sætte sådan et kabel her til https://m.av-cables.dk/561-subwoofer-y-kabel/ Eller skal jeg bruge det her https://m.av-cables.dk/180-subwoofer-splitter/ |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Indgange vel? Gør du som der står i brugsanvisningen og glem alt om Y kabler og andet. Subwooferen er bygget til at virke som det står i brugsanvisningen. Klaus |
|
![]() |
|
Anders_b ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2007 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 226 |
Ja, indgange 😊 hvorfor har subwooferen så to indgange, hvis jeg kun skal bruge den ene?
|
|
![]() |
|
Er det ikke lidt som det her: Subwoofer splittere kan f.eks bruges til Subwoofere der har 2 phono indgang. Ved at benytte begge indgange vil Subwooferen typisk spiller højere/kraftigere.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19569 |
For at kunne bruges med stereoforstærkere der "kun" har stereo pre out. DIn subwoofer har også delefiltre og niveauregulering - hvilket du heller ikke har brug for.... Klaus |
|
![]() |
|
Ja den har nemlig... Så jeg køber bare et normalt subwoofer kabel og sætter til den venstre indgang, som der også er beskrevet i brugsanvisningen?
|
|
![]() |
|
Korrekt - du gør fuldstændigt som brugsanvisningen foreskriver!
Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Nemli'! ![]() M.v.h. |
|
![]() |
|
Tak for hjælpen alle sammen 😊😀
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |