recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tidal på squeezebox
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tidal på squeezebox

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kimbo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-April-2005
Status: Offline
Point: 118
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kimbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tidal på squeezebox
    Sendt: 20-Juli-2015 kl. 09:28
Jeg har tidligere benyttet Spotify via Spotify connect, hvilket har kørt fint via min Denon 4100W.
Jeg har nu oprettet et Tidal Hifi abonnement, for at se (høre Wink) om lydkvaliteten kan få et løft, i forhold til Spotify. 

Jeg kører det på min squeezebox via ickstream, hvilket fungerer fint. Der er dog det problem, at jeg "kun" kan styre Tidal via den traditionelle Logitech squeezebox app. Desværre finder jeg ikke app'en helt så god, når der skal søges efter musik, i forhold til Tidal's egen app. 
Er det muligt på nogen måde at benytte Tidal's app, når men streamer via squeezebox og ickstream..?

Mvh Kim
Til top
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-September-2011
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2015 kl. 11:54
Oprindeligt skrevet af Kimbo Kimbo skrev:

... Er det muligt på nogen måde at benytte Tidal's app, når men streamer via squeezebox og ickstream..?
Mvh Kim

Jeg betjener TIDAL via iPeng app, men TIDAL-interfacet er nok det samme som på Logitech squeezebox app (bestemt af ickstream).
Jeg tror den eneste måde man kan bruge TIDAL's app i forbindelse med Squeezebox, er ved i denne at oprette favoritter (kunstnere, albums, sange og playlister). Disse vil (efter kort tid) så dukke op i Squeezebox- interfacet.

Jens
Til top
Kimbo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-April-2005
Point: 118
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kimbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2015 kl. 07:51
God idé med at oprette favoritter, det prøver jeg. Tak for hjælpen Smile
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2876
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2015 kl. 22:44
Jeg bruger Squeeze commander og orange squeeze, begge virker uden problemer med ickstream og tidal.
Ingen hokus pokus, jeg satte bare ickstream op på Logitech squeeze media serveren, og så virkede resten.

Redigeret af Notfast - 22-Juli-2015 kl. 22:51
.....
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu