|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tinaogflemming ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 21-Oktober-2006 kl. 12:42 |
Hej, Jeg er netop blevet ejer af en DVD-optager med harddisk - Philips DVDR3360H - købt igennem den store danske indkøbskæde der handler med (næsten) alt inden for el-artikler..., til en pris der var ca. 850 kr. lavere end via nethandel. Jeg gik oprindeligt efter en Philips optager, idet jeg for et par år siden havde læst mig til at Philips-optagerne (på det tidspunkt) var de eneste som kunne optage kontinuerligt i 6 timer (forudsat at den 'ON'). Det kunne den unge, og ikke specielt engagerede sælger ikke fortælle, og jeg kunne ikke læse mig til det på indpakningen. Han foreslog at jeg købte den med hjem, og så kunne jeg jo altid returnere den hvis den ikke levede op til mine forventninger....! Hjemkommet med DVD.optageren, og efter at kanalindstillingerne var klaret Er der nogen der har kendskab til modellen i øvrigt - ris/ros/oplevelser - specielt i forhold til de nyere modeller. Jeg ser frem til kommentarer, så jeg kan nå at gøre brug af returretten... Hilsen Flemming
|
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Philips HDD-recordere er bestemt ikke de mest vel-lidte herinde. Nok mest fordi, at tidligere modeller havde en del problemer med div. ting, også på det tekniske område. Men ellers er Philips, iøvrigt lissom Panasonic kendt for nok at lave de mest støjsvage Recordere på markedet. Philips er også kendte for at lide af nogle lidt underlige "finurligheder", men kan man leve med dem, er det vist idag blevet en okay maskine. Held og lykke med den. Redigeret af Pokerface - 21-Oktober-2006 kl. 15:54 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
tinaogflemming ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hej Pokerface, Tak for din tilbagemelding; nu vil jeg lige få nogle erfaringer med den, så kan det være jeg vender tilbage. mvh Flemming |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej igen. Ja okay. Men du kan også læse meget mere om div. Philips modeller her: http://www.recordere.dk/forum/forum_topics.asp?FID=21 Redigeret af Pokerface - 21-Oktober-2006 kl. 16:23 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |