recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K => High End PC Højtalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K => High End PC Højtalere

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Gucal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juni-2013
Status: Offline
Point: 429
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gucal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K => High End PC Højtalere
    Sendt: 20-Juli-2015 kl. 13:47
Hej Recordere

Jeg er på udkig efter nogle High End 2.0 Aktive PC højtalere, hvor det er et must med USB port/tilslutning.
Jeg giver den lige en chance herinde ellers ender jeg nok med at købe helt nye fra butik.

Det jeg søger er noget i stil med:
- B&W MM-1
- Simple Audio Listen
- Argon 7460A

Det behøver ikke præcist at være de nævnte, men noget i den stil. Hvis I tilfældigvis falder over et godt tilbud på et par High End PC højtalere, så må I meget gerne slå på tråden eller hvis I har nogle anbefalinger må I også gerne skrive her.

P.S De skal bruges til meget forskelligt musik og meget lidt film.
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2015 kl. 15:07
Jeg har en audio pro lv1 stående som ikke bruges længere. Det et godt nok en alt i en højttaler, men den spiller ganske godt. Den sluttes til via en trådløs USB sender
Til top
Gucal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gucal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2015 kl. 17:24
Tak for bud, men den har ikke interesse :-)
Til top
Katadunkass Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Juli-2015
Sted: Sparkær
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Katadunkass Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2015 kl. 20:36
Jeg købte for en lille måned siden Simple Audio Listen og er meget tilfreds med dem. De er nemme at sætte til og spiller meget fint. 

Der er dog nogle ting, man skal være opmærksom på: 
- Der er ingen drivere til højttalerne og det er derfor ikke muligt at indstille equalizeren på dem.
- Da det er 2.0 højttalere er der ikke nogen enkeltstående subwoofer. Man kan derfor ikke rigtigt sammenligne dem med andre 2.1 højttalere, der har betydeligt mere bass grundet subben. 
- Der er en fjernbetjening med, men den skal peges meget direkte før den reagerer. 
- Der skal skrues en del op for dem før bassen rigtig træder ind. 

Der er dog også mange gode ting ved dem: 
- De har et flot design, der passer ind til stort set alle hjem. 
- Lyden er rigtig god og jeg har endnu ikke spottet forvrængning af lyden, selv ikke ved de meget høje toner. 
- Bluetooth-muligheden og meget nem at bruge. 

Jeg fandt dem på Proshop til 1.500, hvilket var halv pris og jeg vil mene de er pengene værd. Hvis du finder dem til 2.000 - 3.000 vil jeg tro der er bedre alternativer. 
Til top
Gucal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gucal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2015 kl. 23:22
Jeg er også endt med at købe Simple Audio Listen til de 1500,-.
Synes simpelthen jeg ikke kunne finde bedre kontra pris.
Man kan dog godt finde 3-4 år gamle B&W MM-1 for 1500-2000,- på dba, men så foretrækker jeg hellere helt nye Simple Audio Listen med 2 års reklamationsret.
B&W MM-1 lyder faktisk en del bedre end Simple Audio ved lav volumen, men ved høj volumen synes jeg ikke der er signifikant forskel.
Jeg er i hvert fald glad for mine Simple Audio og synes ikke man kan finde bedre for 1500,-.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu