|
Focal Dome - hvor kan de købes? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
H990067 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Juli-2015 kl. 08:50 |
Hej! har forelsket mig lidt i et sæt Focal Dome (hvid) som jeg så for nogle år siden, men som jeg først har stuen til at få installeret nu her. Er der nogen der ved hvor de kan anskaffes henne?
Evt. har I bud på alternativer der fremstår lige så flotte og lyder lige så godt? mvh
Morten |
|
![]() |
|
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
KT radio har dem
http://ktradio.dk/product_detail.asp?id=4170 Ellers har de også KEFs tilsvarende sæt som måske kunne være noget: http://ktradio.dk/product_detail.asp?id=3568 |
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
hifi-freaks.dk har dem også.
http://hifi-freaks.dk/webshop//advanced_search_result.php?keywords=focal+dome&search_in_description=1 Edit: Fejl 40 - udgået af sortiment :-) Mvh. Jørgensen Redigeret af Jørgensen - 22-Juli-2015 kl. 09:08 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Focal Dome, er det på grund af lyden, eller udseendet at du vil have dem?
Klaus |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Jeg kan godt lide KT-radios beskrivelse af dem: "Den flade subwoofer gemmes nemt af vejen". Har de en anden subwoofer end den på billedet? For den gemmes dælme ikke nemmere af vejen end en vasketøjskurv gør...
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Kan din vasketøjskurv da ikke være i bestikskuffen?
![]() |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
Et alternativ kunne være Dali Fazon Mikro og en Fazon sub. De er også ganske kompakte (dog ikke så kompakte som Focal dome) og pæne.
|
|
![]() |
|
H990067 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
Tak for rådene alle sammen, der er lidt at gå videre med!
Den primære grund til at jeg leder efter dette sæt, er designet som jeg mener er spitzenklasse - og så skulle de efter sigende også spille mere end udemærket godt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |