|
Synkroniser helt bibliotek til iPod? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6360 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Juli-2015 kl. 12:34 |
Langt det meste af musikken i mit iTunes-bibliotek er i skyen, dvs. at det ikke findes fysisk på computeren
Hvis nu jeg vil synkronisere al musikken i biblioteket til en iPod touch 64 GB, skal jeg så først bruge tid på at downloade det meste til computeren? Eller kan jeg bare starte synkronisering? Jeg har iTunes Match |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
har du prøvet? - der er jo muligheden for at stoppe hvis du ikke gider, men uanset hvad skal det jo synces fra skyen til din ipod, så det skal jo ned på den ene eller anden måde. Det kommer du ikke udenom
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6360 |
Nå, jeg skal nok downloade dem
Men tidligere kunne man markere alle sange i et album, højreklikke og vælge Hent Det kan man ikke mere: Det kan da ikke passe, at man skal klikke på download-ikonet for hver sang? Jeg håber, at jeg har overset noget? |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Jeg kan bare se mig bedre for
![]() Man kan klikke på et ikon for at downloade hele albummet |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |