|
Højtaler kabel? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Fuller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-September-2007 Status: Offline Point: 106 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Juli-2015 kl. 23:02 |
|
Hej Rec.dk
Jeg skal lige høre hvad jeres meninger er ang. kabler? :) Jeg har købt hus, og skal jo have trukket kabler til baghøjtalerne og subwooferen.. Sådan rundt regnet tror jeg at der skal bruges 8-10 meter til baghøjtaler så de kan trækkes pænt.. Center, FR,FL skal der ikke bruges så meget. Så tænkte at købe en 50 meters rulle af noget okay kabel.. Men HVAD? Center Dali Zensor Vokal, Front Zensor 3, bag Zensor 1. Subwooferen er en Dali E-9 Som skal stå ca 6 meter væk, men der er 2 dørkarme den måske skal trækkes rundt om? Ellers bare op på loftet også ned af væggen hen til hjørnet (bliver sikkers 15 meters sub kabel!? https://www.av-cables.dk/Hoejttalerkabel-50-m-rulle/hoejttalerkabel-ofc-2x1-50-mm2-50-m.html kan dette bruges til formålet? P.s kablet SKAL være hvidt :) https://www.av-cables.dk/subwoofer-kabler/supra-sublink-high-end-subwoofer-kabel-15-m.html OMG 589 for et sub kabel i hvidt? :D Kan dette gøres bedre?
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Dine link er ikke klik bare ..
Harald Nyborg sælger ganske udmærket højttaler kabler i flere tykkelser |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
|
Bare ikke i hvid.........
Kablet der linkes til er fint! Klaus |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Er det nu også det? Kobberbelagt aluminium. Hvis det skal være ren kobberkabel, er det dyrere: https://www.av-cables.dk/Hoejttalerkabel-50-m-rulle/hoejttalerkabel-ofc-2x2-50-mm2-50-m.html |
||
![]() |
||
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
|
Det linkede er ikke kobberbelagt alu, det er samme type (OFC) som det, du linker til, blot lidt tyndere ![]() |
||
Øst, vest, ::1 bedst
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Du har ret. Ved ikke hvorfor jeg tog fejl. Måske fordi der ligger et 2,5 og 4 kvadrat i alu til ca samme pris. Det linkede kabel er perfekt, og et jeg skal ha fat i. Kan man hæfte det på væg/fodliste med limpistol? |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
|
Ja, ellers havde jeg ikke skrevet det! Klaus |
||
![]() |
||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2123 |
|
Jeg købte samme rulle højtalerkabel ved Av-Cables.dk for lidt over 2 år siden, som jeg ikke får brug for. Den må du købe for 130kr pp.
|
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
||
![]() |
||
Fuller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-September-2007 Status: Offline Point: 106 |
|
Steen det kunne jeg da godt være interesseret i ? :) Hvor meget vejer sådan en rulle lige? Med G-porto kan det vel klares for 49? Så 180 kr?
Hvornår kan du sende den hvis det er ?
|
||
![]() |
||
|
Hvor bor du henne i landet?
Klaus |
||
![]() |
||
|
Randers :)
|
||
![]() |
||
|
Btw har set at Hifi klubben har Argon Sub kabel i hvid! 10 meter koster 299, men nu må vi se om det er nok.. Skal jo også lige have indrettet stuen :D Men man skal jo være på forkant med hvor man kan få tingene :P Så man ikke først skal lede bagefter man har fundet ud af hvor det skal stå :D
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |