|
K: Centerhøjttaler |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kejserjorn ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 309 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Juli-2015 kl. 21:26 |
Hej alle,
Jeg leder efter en eller flere billige centerhøjttalere. Det er kabinettet jeg skal bruge til et projekt, så stand og tekniske data er knap så vigtigt. Til gengæld skal det være billigt ;) Er der nogen, som har noget liggende, de skal af med? Meget gerne i nærheden af Silkeborg, så vi slipper for forsendelse. /Kejserjorn
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis ikke Hasselager er for langt væk kender jeg en der nok vil sælge en for et par hundrede...
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Har en Dali Lektor LCR til en plov.
|
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Jeg har en b&w Center med en trykket diskant, som kan købes billigt. Den befinder sig i ry
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |