|
Sound bar input. Sonos vs HEOS |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
korben ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 109 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Juli-2015 kl. 12:20 |
hej med jer. Jeg er kommet frem til at jeg vil have mig en Soundbar og vil lige have lidt input før jeg henter en.
Jeg har set på sonos playbar og har fået en lagt fra til gammel pris. (de stiger jo 1/8) men jeg har læst meget godt om HEOS fra Denon og jeg kan se at de kommer med deres HEOS HOMECINAMA SOUNDBAR de koster stort set det samme. Hvad tænker i? tror i at HEOS ( som først kommer i butikker slut aug) er et bedre køb? Jeg vil være træt af at købe sonos hvis jeg får et bedre produkt fra HEOS den 31/8 men jeg kan spare 800kr på SONOS nu.
|
|
Pioneer 50" KURO PDP-LX5090H
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rent gæt fra en Playbar bruger
![]() Men det er lidt hvad ud ønsker senere. skal den kun bruges til TV lyd eller ønsker du udbygge med multirum. Skal den kun bruges til TV lyd finder der mange soundbar løsninger |
|
![]() |
|
korben ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 109 |
Jeg skal bruge den 80% til tv lyd. (film og nyheder ) og de sidste 20% er til at spille musik fra min telefon.
Jeg har pt. ikke et ønske om at skulle lave netværk af højtaler, men som jeg forstår det så har begge muligheder for det.
|
|
|
|
![]() |
|
Monsterslam ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
Hvis du vælger deonon får du jo subwoofer med til 6000,- hvis du skal have sonos playbar og sub bliver det jo over 10.000,-. Hvis du vælger Denon må du meget gerne vende tibage med dine erfaringer, da jeg overvejer denne.
|
|
![]() |
|
Pjock ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-August-2014 Sted: Kolding Status: Offline Point: 19 |
hvad med Sony HT-RT-5??
den skulle komme nu her til August også og byder på 5.1 sorrund med trådløse baghøjtalere og en trådløs sub. jeg overvejer kraftigt at skifte min Onkyo soundbar ud da jeg savner surround men ik vil have alt det lednings pjat og forstærker stående. |
|
![]() |
|
Jeg er ikke på jagt efter en 5.1 løsning, da jeg ikke har plads og faktisk ikke savner det.
Der er noget der siger mig at den HEOS soundbar bliver et hit. den fra sonos er jo ikke helt ny mere, og der er sket meget på det område de sidste par år.
|
|
|
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Prøv at lyt til en soundbar vs 2 gode små stereo højtalere.
Har selv haft soundbar i 1 måneds tid, men blev hurtigt solgt og erstattet med 2 små højtalere.
|
|
![]() |
|
Jeg har kikket lidt på nogle små højtaler. Men det skal være aktive og ikke fylde for meget. Hvad har du købt?
jeg har set på disse. https://www.hifiklubben.dk/hojttalere/aktive-hojttalere-til-fx-pctv/scandyna-minipod-bluetooth-/ |
|
|
|
![]() |
|
Pjock ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-August-2014 Sted: Kolding Status: Offline Point: 19 |
Personligt syntes jeg minipods er noget plastik skrammel. Har du set dem i virkeligheden? Det ligner og føles som kina plastik i min verden.
|
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Jeg købte Dali Zensor 1. Skal de være aktive? Dette sæt koster det samme som Sonos soundbaren: https://www.hifiklubben.dk/streaming/sonos/sonos-connectamp--dali-zensor-1-stereosystem du kan jo tage ned og lytte på begge.
Redigeret af mbm1 - 28-Juli-2015 kl. 10:49 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
Man bare ikke benytte connetamp fra Sonos til TV lyd uden der bliver en synlig forsinkelse i lyde.
|
|
![]() |
|
Alternativt en anden forstærker end SONOS ampén. Er der intet andet anlæg i hustanden? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |