|
Hjælp til valg af Projektor |
Besvar |
Forfatter | |
DennisDK87
Ny bruger Oprettet: 29-Juli-2015 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Juli-2015 kl. 13:47 |
Hej. håber jeg kunne få lidt råd og vejledning da jeg står og drømmer om en projektor hjem til.
Den skal ikke være alt for stor. skal bruges til film, streaming fra twitch evt gaming. når drengene kommer forbi. Det er i en kælder den skal bruges så selve det med lyset kan der blive forhåndsvis mørkt. men det klart ville gerne kunne have bare en smule lys tændt. har selv kigget lidt og til tænkt den her :BenQ projektor TW526 prisklasse ville jeg mene var ca max 3500kr På forhånd tak for hjælpen Vh Dennis
|
|
jimmi1311
Bruger Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
Funktioner
Tak(0)
|
Umildbart er en TW526 en præsentations projekter og ikke en film projektor.
Om man kan få en film projektor til 3500Kr ved jeg ikke men for 5K kan man i hvert fald få en. Jeg har selv en Epson LCD projektor som jeg min første projektor og den er jeg stadig glad for her 3 år efter jeg købte den. Men hvis du køber en film projektor er jeg sikker på at du bliver tilfreds næsten lige meget hvilken en du køber :-) MVH Jimmi
|
|
DennisDK87
Ny bruger Oprettet: 29-Juli-2015 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kigger lidt på det link du har skrevet. men hvertfald tak for hjælpen :) Vh Dennis
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |